  • 1. Data: 2018-03-18 15:27:24
    Temat: Coś do 3D
    Od: Adam <a...@s...poczta.onet.pl>

    Witajcie.

    Nie, nie drukarka 3D.

    Potrzebuję jednorazowo wrzucić uproszczony model motorówki do programu i
    móc nałożyć na burty jakieś tekstury, aby pokazać emerytowi, jak może
    wyglądać w rzeczywistości.

    Czyli przydało by się później przynajmniej obracanie modelu, może też
    jakiś ray-tracing, aby lepiej zwizualizować.

    Ostatni raz takie rzeczy robiłem na Amidze.
    Coś w miarę przystępnego na Windows lub linuksa z rodziny debian/ubuntu?

    Przystępnego, to znaczy, aby nie trzeba było wertować kilku
    podręczników, aby szukać jakichś ukrytych opcji.
    Przydało by się też, aby był to program bezpłatny lub demo czasowe.

    Żeby było w temacie grupy: ;)
    Będzie robiona modyfikacja elektroniki do deski rozdzielczej auta i do
    "komputera" silnika, aby dostosować wszystko do motorówki.
    Wcześniejsze motorówki były ba silnikach gaźnikowych, na nowszym już
    jest to bardziej skomplikowane (sondy, przepływomierz).

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2018-03-18 15:37:50
    Temat: Re: Coś do 3D
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-03-18 o 15:27, Adam pisze:
> [...]
    >
    > Czyli przydało by się później przynajmniej obracanie modelu, może też
    > jakiś ray-tracing, aby lepiej zwizualizować.

    SketchUp. Ale w 15 min nie da rady opanowanie narysowania burty
    motorówki. Możesz pobrać sobie gotowy model tejże i ją zmodyfikować do
    swoich potrzeb. A jest w czym wybierać.
    https://3dwarehouse.sketchup.com

    Robert