  • 1. Data: 2019-03-07 22:14:41
    Temat: Coś mi zatyka port RS-232
    Od: JaNus <bez@adresu>

    Działało, furczało, aż tu nagle port zatkany.
    A ma służyć do komunikacji z UPS-em, lecz wyświetla się komunikat
    UPS-owego softu: "utrata komunikacji". Sprawdzam port - zajęty,
    najwyraźniej przez inny soft, acz najpewniej przez system.

    Jak sprawdzić "co" zatyka COM-a?

  • 2. Data: 2019-03-08 13:06:56
    Temat: Re: Coś mi zatyka port RS-232
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    JaNus <bez@adresu> wrote:

    > A ma służyć do komunikacji z UPS-em, lecz wyświetla się komunikat
    > UPS-owego softu: "utrata komunikacji". Sprawdzam port - zajęty,
    > najwyraźniej przez inny soft, acz najpewniej przez system.

    Pod Linuksem lsof. Pod Windows zerknij tu:

    https://www.intech.co.nz/downloads/help/mscanv5/faq_
    84.htm