  • 1. Data: 2019-08-02 03:05:49
    Temat: Coś mnie napadło z bronią (nożyczkami?) w rękach!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Odcięło mnie od netu stacjonarnego -- po restarcie obu hybryd
    jest OK, tzn. mam ponad 13 Mb/s (pełną szybkość nocą? w dzień
    jest tylko 5 Mb/s?) do siebie z 8.8.8.8 i od siebie do 8.8.8.8...
    IMO nocą miało być tylko 10 Mb/s...

    Wyłączenie hybrydy dalszej światu restartuje hybrydę bliższą
    światu, zatem w razie czego ;) trzeba wyłączyć tę dalszą.
    (Mam teraz 48 Mb/s do mnie i ode mnie 42 Mb/s pomiędzy
    hybrydami; niemal pełnia?)

    Hybrydy od dawna nie były restartowane -- niby można zrozumieć zwiechę...

    Ale też coś odcięło mnie od netu komórkowego!!!
    Wyzerowało hasło HotSpotu; wyłączyło szyfrowanie tegoż i...
    przestawiło net z SIMki2 na SIMkę1 oraz przestawiło LTE na
    SIMkę1 z SIMki2!

    Innymi słowy -- zostałem totalnie odcięty od świata
    na laptopie i przeszedłem na lejek w telefonie!!!

    Po prostu jestem w szoku!!! To jakiś zmasowany napad!!!!

    -=-

    Na domiar złego podczas napełniania kartridża poplamiłem coś
    bardzo cennego -- niemal najcenniejszego z mego dobytku!!!
    Niemal najcenniejszego i do tej pory czystego aż do przesady!!
    Tym czymś są moje ręce! A właśnie część jednej z nich (serdeczny
    palec lewej ręki) uległa zaplamieniu czarnym [pewnie od czarowania]
    atramentem drukarkowym!! Szorowanie w wodzie tej rozległej na pół
    cm kwadratowego plamy zajęło mi chyba aż 4 sekundy!!!

    Palców od dawna nie plamiłem atramentem...

    -=-

    Czuję się napadnięty!

    -=-

    Na szczęście już opadła wiara w możliwość przejęcia GetinB za
    złotówkę -- w wózkach sklepowych znów pojawiły się złotówki...

    -=-

    Kto wie, co mogło namieszać mi w telefonie?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-08-02 10:57:33
    Od: p...@g...com

    To sprawka Szatana, dzwoń po egzorcyste kierunkowy 666 ;-)

  • 3. Data: 2019-08-02 14:38:49
    Temat: Re: Coś mnie napadło z bronią (nożyczkami?) w rękach!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    : To sprawka Szatana, dzwoń po egzorcyste kierunkowy 666 ;-)

    Kierunkowy... A pozostałe cyfry? I czy to podpada pod Faktyczne 200 zł?
    Aby było jasne -- sprawdziłem, że mi Faktycznych złotówek nie zjadło...
    Zanim sprawdziłem, czy nie zżarło mi GB, sprawdziłem telefoniczne
    ustawki, bo aplikacja Play raczej żwawą na lejku nie była... Stan
    złych/plnów sprawdziłem telefonicznie, za sprawą kodu USSD, którego
    nie pamiętam (może #101*) a który mam wpisany pod '1', czyli jako
    numer poczty głosowej. BTW -- dwuSIMowy Asus daje pod cyfrą '1' dwa
    numery, tzn. po przytrzymaniu '1', pojawia się pytanie o nr SIMki...

    Nawet laptop zrestartowałem w obawie przed jakimś laptopowym zagrożeniem...
    (oczywiście inne próby naprawienia łączności po stronie laptopa nie dały
    dobrego rezultatu -- uznałem, że nie warto tracić bezcennego czasu na
    drążenie tematu, skoro można szybko (WXP) zrestartować lapek)

    Od kiedy pamiętam nic mi nie wyłączyło szyfrowania WiFi w telefonicznym
    HotSpocie!!! Wyłączenie szyfrowania (WPA2PSK) kasuje hasło -- po włączeniu
    szyfrowania (jest tylko WPA2PSK) hasło nie powraca automagicznie, co właśnie
    sprawdziłem.

    -=-

    Kolejnym ciosem zadanym mej osobie (IMO też przez szatana) jest zaokienna
    temperatura -- niska jak jesienią czy wiosną, choć mamy środek czasowy lata...

    -=-

    Mamy policję -- która nas strzeże przed złem małego kalibru.
    Mamy wojsko -- które nas strzeże przed złem średniego kalibru.
    Mamy też Kościół -- która/który nas strzeże przed złem najwyższego kalibru.
    (ponoć zwykle Kościoły są kobietami -- w języku rosyjskim, niemieckim itd...)

    Nie dzwoniłem do wojska, ale na policję dzwonić można za free.
    Czy ten 666 też jest bezpłatny?
    IMO, choć problem rozwiązałem, należy zgłosić koniecznie służbom egzor_cystycznym!

    -=-

    Następnym ciosem jest atrybut 'invisible' -- nadany mej kredytówce w Paribas...
    (karty nie widać po zalogowniu i via WWW, i via aplikacja telefoniczna)
    [trudno zgadnąć, dlaczego bank stosuje te atry_buty; ale widać te stosy
    są potrzebne...]

    -=-

    Niedawno obudziłem się ze strasznego ;) snu -- osoba publiczna (której nazwiska
    nie chcę ujawnić) na zajęciach lekcyjnych wręczyła uczennicy (dorosłej) rewolwer
    sześciostrzałowy (może nawet nie wiedziała, że to sześciostrzałowy) i dała prawo
    strzelania do każdego, kto wypowie kłamstwo.

    Klasa zamilkła, lecz milcząco wytypowała mnie... Po chwili zastanowienia (toż
    ważyło się moje życie) wstałem i zaatakowałem tę kobietę słowami jakimiś takimi:

    -- IMO każdy kłamie, nawet INewton, którego uczymy w szkołach podstawowych,
    źle postrzegał naturę grawitacji, o czym nie wiedzieliśmy przez długi czas,
    zatem strzelanie do kłamców mocno ;) wyludniłoby Ziemię...

    Nie wiem, czy mnie zastrzelono, bo obudziłem się...
    I z bólem głowy zauważyłem, że muszę zlecić przelew energetyzujący...
    Wstałem, włączyłem lapek, zrobiłem przelew, umyłem ręce i twarz, po
    czym wróciłem do lapka i zleciłem przelew...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-08-03 02:17:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d442edf$0$518$6...@n...neostrada.pl

    > Niedawno obudziłem się ze strasznego ;) snu -- osoba publiczna (której nazwiska

    Chyba już nie jest osobą publiczną -- niezbyt mocno interesuję się
    polityką, więc przegapiłem tegoroczne wybory europarlamentarne.

> [...]
    > Wstałem, włączyłem lapek, zrobiłem przelew, umyłem ręce i twarz, po
    > czym wróciłem do lapka i zleciłem przelew...

    Najgorszy akcent ;) minionego dnia za mną -- mam już netowy
    dostęp do galeryjnej kredytówki BNP Paribas z galerii Białej...

    Niestety dwa planowane wcześniej netowe wydatki przechodzą obok
    kart -- w sumie ponad 6 stówek. Polscy Kur_Jerzy przyjmują tylko
    gotówkę?... Tedy wydatki galeriową kredytówką chyba zamknę jednym
    tałzenem złych, jeśli nie wydarzy się coś nieprzewidzianego, lecz
    wpływającego na te wydatki...

    -=-

    Carrefourowa kredytówka (chyba tez BNP Paribas) daje
    w piątki do 10%? To już razem 19% piątkowego opustu...

    Millennijna Impresjonistka daje tylko do 5%...

    Może warto by (to do Millennium) wszcząć krwiożerczą ;)
    wojnę międzybankową? -- dać kredytówkę Millennijną
    dającą więcej niż 10% w piątki?

    -=-

    Carrefour nadal sprzedaje puchowe kurtki za niecałe 5 dych pln. :)

    --