  • 11. Data: 2004-10-02 13:36:54
    Temat: Re: Coś o pewnym dostawcy Internetu...
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->

    Vik wrote:

    > powiedz jaka firma nie zazada lojalki jak dla klienta wywala kilkadziesiat
    > tysiecy PLN
    > GTS tez tam rok lojalki wrzucil
    >
    > Pzdr
    > Vik

    np netia. jedyna firma jaka do tej pory chciala lojalki byla tktelekom.

  • 12. Data: 2004-10-02 14:37:04
    Od: m...@n...pl

    kamil kapturkiewicz <h...@w...pl-> wrote:
    > np netia. jedyna firma jaka do tej pory chciala lojalki byla tktelekom.

    na BDI czy dialup?:) Jeśli firma X ponosi b. duże koszty podłączenia
    klienta Y, to nic w tym dziwnego, że chce mieć zapewniony zwrot z
    inwestycji. Rzecz zupełnie normalna i nic w tym dziwnego specjalnie nie
    ma.
    pz
    mazek

    --
    http://www.marcinmazurek.com/ ::: nic-hdl: MM3380-RIPE
    GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89

  • 13. Data: 2004-10-02 14:54:48
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Rafal Dziedzic wrote:

    > Nie no bez jaj... po jednym piwie zaledwie :))))zarcia zadnego nie
    > widzialem... :)))
    >
    > Jesli nie potrzebujesz BGP i duzych przepustowosci to nowy polpak jest w
    > sam raz... LB na polpaku chodzi bardzo ladnie. A pozniej jest ATM....

    LB w polpaku wcale ladnie nie chodzi. Balancing per-destination
    bardzo mocno ogranicza ta usluge.

  • 14. Data: 2004-10-02 14:57:48
    Od: "riemann" <t...@t...pl>

    Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > klienta Y, to nic w tym dziwnego, że chce mieć zapewniony zwrot z
    > inwestycji. Rzecz zupełnie normalna i nic w tym dziwnego specjalnie nie

    Mylisz się. BDI VIP 5Mbit wystarczy? Inwestycja jest spora. Możesz mi
    wierzyć.

  • 15. Data: 2004-10-02 14:58:00
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    kamil kapturkiewicz wrote:

    > np netia. jedyna firma jaka do tej pory chciala lojalki byla tktelekom.

    GTS podlaczajac klienta po modemach HDSL (jak Netiowe BDI) tez
    lojalki nie bedzie potrzebowal. Mysle, ze inni operatorzy podobnie.

  • 16. Data: 2004-10-02 15:02:57
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    riemann wrote:
    > Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Mylisz się. BDI VIP 5Mbit wystarczy? Inwestycja jest spora. Możesz mi
    > wierzyć.

    Zamiast nawolywac do naszej wiary powiedz nam w jaki sposob
    podlaczaja te 5Mb?

  • 17. Data: 2004-10-02 16:49:43
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->

    m...@n...pl wrote:

> [...]
    > klienta Y, to nic w tym dziwnego, że chce mieć zapewniony zwrot z
    > inwestycji. Rzecz zupełnie normalna i nic w tym dziwnego specjalnie nie

    na bdi pro 2Mbit, z rczego w pozniejszym czasie zrobilo sie 2x2
    zagregowane do 4, przy pomocy 2x v.35 + cisco 2611. o zadnej lojalce
    mowy nie bylo, a wrecz pytanie od handlowca czy w krotkim czasie
    zamierzam wziasc wiecej bo wtedy dali by lepsze cisco.

    z 2-3 lata temu bralem bdi standard 512/512 i tez niechcieli lojalki,
    tyle ze tam instalka kosztowala chyba 700 pln z tego co pamietam.

  • 18. Data: 2004-10-02 16:51:00
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->

    riemann wrote:

    > Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Mylisz się. BDI VIP 5Mbit wystarczy? Inwestycja jest spora. Możesz mi
    > wierzyć.

    wystarczy pro 2Mbit. instalka 1pln, brak lojalki. tyle ze tu mowa o pro
    a nie vip.

    pozdro.

  • 19. Data: 2004-10-02 17:27:10
    Od: "riemann" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zamiast nawolywac do naszej wiary powiedz nam w jaki sposob
    > podlaczaja te 5Mb?

    W taki:
    - budowa kabla swiatłowodowego płaskiego 6J o długości ok 500m
    - zakup i instalacja szafki 19" dla instalacji ODF i switch
    - zakup i instalacja przełącznicy FCA
    - zakończenie budowanego kabla na projektowanej przełącznicy oraz na w mufie
    - zakup i instalacja 6 szt patchcordów w celu zestawienia drogi optycznej
    - instalacja 5 szt PIOCH
    - zakup i instalacja u klienta WS-C2950G-12-EI oraz GBIC-LX (CISCO)

  • 20. Data: 2004-10-02 17:57:58
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl> napisał(a):

    > GTS podlaczajac klienta po modemach HDSL (jak Netiowe BDI) tez
    > lojalki nie bedzie potrzebowal. Mysle, ze inni operatorzy podobnie.

    W przypadku braku miedzi rowniez ja dociagnie? Dorzuci do tego c1600?
    I wszystko bez oplaty instalacyjnej?

    Bo Netia wlasnie tak zrobila.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *