  • 1. Data: 2014-03-07 21:14:01
    Temat: Coś taniego, tylko Internet
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Potrzebuję AutoMapę w aucie spiąć z Internetem. Niestety, NavRoad nie
    umie się dogadać z Aero2.

    Co teraz możliwie niedrogiego można zanabyć?

    Przez niedoczytanie kupiłem swego czasu jakąś kartę, gdzie za
    kilkanaście zł. było sporo MB/miesiąc, zaś za kilka zł. mniej MB -
    jednak okazało się, że aby działało miesiąc, to trzeba wykupić za ponad
    20 zł, bo inaczej to działa tydzień od doładowania :(

    Jest coś, co by działało do wyczerpania puli, albo przynajmniej przez
    kilka miesięcy od doładowania?
    AutoMapa ma małe transfery, powinno mi wystarczyć 100MB/miesiąc.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2014-03-07 21:24:37
    Temat: Re: Coś taniego, tylko Internet
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 07 Mar 2014 21:14:01 +0100, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    >AutoMapa ma małe transfery, powinno mi wystarczyć 100MB/miesiąc.

    Na Allegro znajdziesz karty Orange z kontem ważnym rok, z dużą ilością
    danych.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2014-03-07 22:31:48
    Od: dizel <x...@x...xx>

> [...]

    >kilka miesięcy od doładowania?
    >AutoMapa ma małe transfery, powinno mi wystarczyć 100MB/miesiąc.

    100 MB na miesiąc to może Virgin mobile? Za doładowanie 10zł dostajesz
    100MB gratis z lejkiem. Jak zabraknie można dokupić:
    25MB za 2zł
    100MB za 5zł
    200MB za 7zł
    500MB za 12zł
    1GB za 19zł
    Można te pakiety przedłużać naprzemiennie albo doładowaniem kolejnym w
    nieskończoność.
    Pakiety ważne 30 dni, konto ważne rok po każdym doładowaniu od 5pln.
    Dodatkowo po zapisaniu się do Virgin Klubu dostaje się 50% na konto
    główne czyli za doładowanie 10zł dostajesz 15zł ważne rok.
    Jedyny minus to zasięg tylko play i orange, chyba że preniesiesz do
    nich numer to wtedy jest dostęp również do zasięgu plusa. Czy również
    do T tego nie wiem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-03-08 16:24:54
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-03-07 22:31, dizel pisze:
> [...]

    W orange kupujesz startera za 5 zł ważnego 30 dni z 500 MB.

  • 5. Data: 2014-03-08 23:40:52
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-07 21:24, jerzu pisze:

    > Na Allegro znajdziesz karty Orange z kontem ważnym rok, z dużą ilością
    > danych.

    A dlaczego na Allegro, a nie w Orange?

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-03-09 18:32:59
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "animka" napisał:

    > A dlaczego na Allegro, a nie w Orange?

    Czy istnieje jakiś uzasadniony powód, dla którego nie sprawdzisz tego sama i
    nie porównasz ofert z Allegro z tymi w Orange? Istnieje?
    Pomijam fakt, że było o tym na grupie setki razy w ciągu ostatnich 6 lat.

  • 7. Data: 2014-03-09 18:50:44
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-03-09 18:32, Tomek napisał/a:
    > Czy istnieje jakiś uzasadniony powód,

    Tym "uzasadnionym" powodem jest ona sama ;-)

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2014-03-10 00:51:46
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-09 18:32, Tomek pisze:

    > Czy istnieje jakiś uzasadniony powód, dla którego nie sprawdzisz tego sama i
    > nie porównasz ofert z Allegro z tymi w Orange? Istnieje?
    > Pomijam fakt, że było o tym na grupie setki razy w ciągu ostatnich 6 lat.

    W zasadzie to dla mnie nieistotne, nie mam zamiaru szukać i porównywać,
    bo mnie te te oferty nie interesują, sa mi nieprzydatne. Zapytałam ot
    tak, z ciekawości i czekałam na 1 zdanie odpowiedzi. Twoja odpowiedź też
    mi jest nieprzydatna.

    --
    animka

  • 9. Data: 2014-03-10 12:25:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-07 21:14, Adam pisze:
> [...]
    > kilka miesięcy od doładowania?
    > AutoMapa ma małe transfery, powinno mi wystarczyć 100MB/miesiąc.

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

    Wygląda na to, że też nie jest to coś, czego szukam.

    Virgin: pakiety ważne przez miesiąc.

    Orange: pakiety albo kilkudniowe, albo droższe miesięczne. Ewentualnie
    jeszcze droższe, ale trzeba wklepywać co jakiś czas kody - jeśli
    przyjdzie SMS. U mnie SMS raczej nie przyjdzie - karta siedzi w
    urządzeniu z WinCE i robi tylko za modem.

    Allegro: dla zaoszczędzenia 2 zł. na karcie (a co z przesyłką?) - skórka
    nie warta wyprawki ;)
    Ponadto czasem problem z fakturą, potencjalne problemy z reklamacjami.

    Czyli na chwilę obecną wydaje mi się, że najtaniej wziąć jakiś abonament
    i wtedy przy okazji mogę wszystko wrzucić w koszty.

    Może jeszcze jakieś propozycje?

    Chcę uniknąć sytuacji, że potrzeba "co chwilę" (czyli np. co miesiąc)
    doładowywać konto, albo braknie mi środków w trakcie jazdy w trasie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2014-03-10 12:35:34
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    > Allegro: dla zaoszczędzenia 2 zł. na karcie (a co z przesyłką?) - skórka
    > nie warta wyprawki ;)
    > Ponadto czasem problem z fakturą, potencjalne problemy z reklamacjami.

    No nie wiem - kupujesz 6 GB za 60 zł z wysyłką, ważne min. 1 rok
    (wystarczy wysłać START na 8002 by przedłużyć ważność o rok od wysłania
    SMS - ale jest ryzyko, że kiedyś to wyłączą).

    Nie wiem, ile GB potrzebujesz, ale IMO to b. dobra oferta.

    Paweł