  • 1. Data: 2015-08-01 00:13:37
    Temat: Crash test starych aut
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    http://tv.auto-swiat.pl/crash-test-jak-rdza-obniza-s
    ztywnosc-karoserii/9q1j4d

    W założeniach test miał pokazać przewagę auta w dobrym stanie blacharskim
    nad zardzewiałym trupem.

    Ale nie wiadomo dlaczego przeprowadzający test postanowili wjechać tym
    lepszym w bok tego gorszego, co pewnie nawet gdyby było odwrotnie
    spowodowałoby podobny efekt.

    A może w zderzeniu czołowym nie chciało wyjść to co miało wyjść? :)

  • 2. Data: 2015-08-01 08:21:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Typowa dla sprzedajnych dziennikarzyn manipulacja. Najgorsze jest to że na pewno jest
    sporo ludzi którzy uwierzyli że walący przodem, czyli silnikoem, samochód w bok
    innego jest bezpieczniejszy jesli jest mniej zardzewiały. Kurwa wyć się chce.

  • 3. Data: 2015-08-01 08:41:21
    Temat: Re: Crash test starych aut
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-01 08:21, Zenek Kapelinder wrote:
    > Najgorsze jest to że na pewno jest sporo ludzi którzy uwierzyli że walący przodem,
    czyli silnikoem, samochód w bok innego jest bezpieczniejszy jesli jest mniej
    zardzewiały.

    I słusznie, że cię ta manipulacja bulwersuje, bo kluczowe dla
    bezpieczeństwa jest manie rowera na dachu:P

    Shrek.

  • 4. Data: 2015-08-01 10:01:26
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > I słusznie, że cię ta manipulacja bulwersuje, bo kluczowe dla
    > bezpieczeństwa jest manie rowera na dachu:P
    >
    > Shrek.

    a tak wyglada crash test nowej, bez rdzy fiesty ale za to przy 50km/h
    https://www.youtube.com/watch?v=JuEXNQ5aqJY&feature=
    player_detailpage#t=20
    zakres uszkodzen podobny

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2015-08-01 12:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > że na pewno jest sporo ludzi którzy uwierzyli że walący przodem, czyli
    > silnikoem, samochód w bok innego jest bezpieczniejszy jesli jest mniej

    Jak juz nie mozesz cytowac porządnie to chociaz Re w tytule dodaj, łajzo :)
    Twój post wyglada jak nowy watek a nie jak odpowiedz na czyjs post...

  • 6. Data: 2015-08-01 12:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

> [...]
    > spowodowałoby podobny efekt.
    >
    > A może w zderzeniu czołowym nie chciało wyjść to co miało wyjść? :)

    Bardzo wazny test pokazujacy dobitnie ze auto-swiat to szmatławiec podobny
    do faktu a nie porządna gazeta motoryzacyjna.
    Dziekujemy, panowie i panie redaktorzy za autokrytyke lub jak by
    powiedzieli niektorzy autopodpierdolkę :)

  • 7. Data: 2015-08-01 16:22:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiem i mnie to wkurwia tak samo jak innych albo i bardziej. Nie jest moim celem
    utrudnianie zycia innym. Mozesz wierzyc albo nie wierzyc ale w zadnych ustawieniach
    napleta ani programu jaki jest do obslugi gtup nie ma zadnego przycisku,
    przelacznika. Chuje nie zrobili. Moge sie przelaczyc na udawanie komputera. Ale wtedy
    cytuje caly internet. O tym ze na malym ekranie napleta jest malo komfortowo, czytaj
    do chuja niepodobne, przez grzecznosc nie wspomne. Z powazaniem kogutek

  • 8. Data: 2015-08-01 17:52:31
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-08-01 o 12:00, Budzik pisze:

    > Jak juz nie mozesz cytowac porządnie to chociaz Re w tytule dodaj, łajzo :)
    > Twój post wyglada jak nowy watek a nie jak odpowiedz na czyjs post...

    Daj spokój i tak jest o niebo lepiej niz poprzednio gdy cytował cały
    internet, zmień czytnik aby ci dobrze wątkował, mój nie ma problemu i
    widzi posty kogutka tam gdzie powinny być i brak Re: mu nie przeszkadza.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 9. Data: 2015-08-01 17:53:50
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]

    > Dziekujemy, panowie i panie redaktorzy za autokrytyke lub jak by
    > powiedzieli niektorzy autopodpierdolkę :)
    Jak widzę po przedrukach w onecie to oni już dawno zeszli
    na psy.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 10. Data: 2015-08-02 04:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > O tym ze na malym ekranie napleta jest malo komfortowo, czytaj do
    > chuja niepodobne, przez grzecznosc nie wspomne. Z powazaniem kogutek

    Podejrzewam, ze niewygodnie to mało powiedziane.
    Ale przeciez nikt cie nie zmuszał do kupna tego gówna - nie potrafię sobie
    wyobrazic tego, jak ktos moze tableta uzywac jako głównego kompa zwłaszcza
    ze laptopy kosztuja ok 1000zł... Masochista? ;-)

    Niemniej dodanie reczne Re: to chyba nie jest jakis kłopot?