  • 1. Data: 2016-06-27 18:29:34
    Temat: Cross wyrzuca olej/kopci/dusi sie
    Od: Mevo <metin-polak@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam.Kilka dni temu wybrałem się na przejażdżkę crossem.Po jakimś czasie
    moto zaczęło bardzo przerywać,nie chciało wkręcać się na obroty aż w końcu
    zgasło i nie chciało palić.Dodam także,że motocykl tracił olej i
    bardzo dymił z wydechu.

  • 2. Data: 2016-07-06 12:27:22
    Temat: Re: Cross wyrzuca olej/kopci/dusi sie
    Od: mmaurycy <m...@g...com>

    W dniu 2016-06-27 o 18:29, Mevo pisze:
> [...]
    > czasie moto zaczęło bardzo przerywać,nie chciało wkręcać się na obroty
    > aż w końcu zgasło i nie chciało palić.Dodam także,że motocykl

    Silnik do remontu poszły zapewne pierścionki.

    --
    mmaurycy
    Hyosung GT650