  • 11. Data: 2004-09-24 22:10:28
    Temat: Re: Crowley - Profesjonalna Firma :-)
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    VoMi7 wrote:

    > mam niemile przygody z GTSem :-)

    Nie zawsze musi być miło - nikt tego nie obiecuje.

    > Zaginiony handlowiec z profuturo dzisiaj sie do mnie odezwal i twierdzi
    > ze jednak moze mi zestawic linka cir=eir (2 miesiace temu jeszcze wg
    > niego bylo to niepotrzebne bo mieli strasznie duzo miejsca na laczach

    Pogadaj. Z Futuro, mimo ich pewnych, nazwijmy to niedoskonałości
    technicznych, gada się całkiem sensownie. Z autopsji.

    > no i co robic ?:P

    Nie wystawiać jęzora i wziąć drugi drut z Futuro/GTS/whatever, wystąpić o AS
    i numerki PI, zrobić sobie BGP i już.

    --
    TOM TS635-RIPE LAN/MAN Administrator

  • 12. Data: 2004-09-25 07:03:20
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Jakub Żukowski wrote:

    > Masz racje.. to, ze raz mowili tak, a raz tak to sa "niemile przygody".
    > Stary, kazdy twoj post wyolbrzymia kazda sytuacje. Na codzien tez taki
    > jestes? :)

    Szczerze mowiac podchodze do tego z wiekszym usmiechem niz Ci sie wydaje
    ;-)

    --
    VoMi7

  • 13. Data: 2004-09-25 07:05:26
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Pogadaj. Z Futuro, mimo ich pewnych, nazwijmy to niedoskonałości
    > technicznych, gada się całkiem sensownie. Z autopsji.

    noi niby spoko tez nie mam wiekszych zastrzezen do nich ale jakos
    sceptycznie podchodze do ich oferty, zbyt czesto slysze ze sa zapchani.
    Wiele osiedlowek stoi na Futrze ktore tylko sciagnal.

    > Nie wystawiać jęzora i wziąć drugi drut z Futuro/GTS/whatever, wystąpić o AS
    > i numerki PI, zrobić sobie BGP i już.

    no i to wlasnie rozwazam coraz powazniej.

    --
    VoMi7

  • 14. Data: 2004-09-25 07:24:54
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Jakub Żukowski wrote:

    > Masz racje.. to, ze raz mowili tak, a raz tak to sa "niemile przygody".
    > Stary, kazdy twoj post wyolbrzymia kazda sytuacje. Na codzien tez taki
    > jestes? :)

    Akurat dokladnie nie oto mi chodzi z GTSem... a to co napisalem to
    drobny element bo nie widze sensu zmieniac tematu rozmowy kltorym jest
    Crowley.

    btw. Szczerze mowiac podchodze do tego z wiekszym usmiechem niz Ci sie
    wydaje

    --
    VoMi7

  • 15. Data: 2004-09-25 08:23:05
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    VoMi7 wrote:

    > no i to wlasnie rozwazam coraz powazniej.

    To nie rozważaj tyle, tylko rób :)

    --
    TOM TS635-RIPE LAN/MAN Administrator

  • 16. Data: 2004-09-25 08:43:55
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > To nie rozważaj tyle, tylko rób :)

    rozwazanie polega na okresleniu mocy finansowej firmy :-)

    --
    VoMi7

  • 17. Data: 2004-09-25 09:49:36
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > Akurat dokladnie nie oto mi chodzi z GTSem...
    Wiec po co sypiesz strzepkami?

    > a to co napisalem to drobny element
    Skoro masz jakies zarzuty wobec duzego ISP to chyba powinienes je jakos mocno
    umotywowac, a nie zucac nam ochlapy.

    > bo nie widze sensu zmieniac tematu rozmowy kltorym jest
    > Crowley.
    Ty zaczales.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 18. Data: 2004-09-25 10:37:40
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Jakub Żukowski wrote:

    > Wiec po co sypiesz strzepkami?

    abys mogl sobie popisac najwidoczniej

    > Skoro masz jakies zarzuty wobec duzego ISP to chyba powinienes je jakos mocno
    > umotywowac, a nie zucac nam ochlapy.

    mowisz rozumiem o GTS... bo najwidoczniej nie mam zamiaru o tym
    rozmawiac w bardziej obszernym zakresie niz to zrobilem. Pozatym jakbys
    chcial odsylam Cie do archiwum i uznaje sprawe za zakonczona z rozmowa
    na temat GTSu.

    > Ty zaczales.

    tylko wspomnialem ale nie zmienilem tematu ;-)

    --
    VoMi7

  • 19. Data: 2004-09-25 10:57:52
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > OK, ale punktu widzenia klientów, którzy płacą u Was nadal b. wysokie
    > stawki, można takie akcje w ten sposób zinterpretować. W takim razie,
    > erhm... cóż, czekam w takim razie na propozycję aneksu do umowy :)

    Skoro tak mowisz, to wlasnie swiadczy o tym, ze ze strony klienta mozna
    to tak interpretowac. A ja chcialem wlasnie zaznaczyc ze jest to niepoprawna
    interpretacja, bo sprawa jest zupelnie normalna.

    A aneks do umowy? To ja jestem nieodpowiedni dzial i na dodatek nie
    ten oddzial ;-)

    > A to oczywiste :) Ale w słupkach sprzedaży prezentuje się (prezentowało
    > się) nieźle, right? :)

    Pewnie tak ;)

    Pozdrawiam!

  • 20. Data: 2004-09-25 11:03:48
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    VoMi7 wrote:

    > rozwazanie polega na okresleniu mocy finansowej firmy :-)

    Tu nie ma co liczyc - uzyskanie adresow PI i ASn nie kosztuje
    Cie zupelnie nic. Podjerzewam tez, ze w wiekszosci firm oplata
    za BGP bedzie niewielka, a uzyskasz bardzo duze mozliwosci
    konfiguracji.