  • 1. Data: 2009-05-14 08:43:18
    Temat: Crowley we Wrocławiu?
    Od: Lech Karol Pawłaszek <i...@s...org>

    Coś się stało i kiedy będzie działać? Ktoś wie?

    Dzięki,

    --
    Lech Karol Pawłaszek <ike>
    "You will never see me fall from grace" [KoRn]

  • 2. Data: 2009-05-14 10:12:42
    Temat: Re: Crowley we Wrocławiu?
    Od: dr2dg <d...@w...pl>

    Lech Karol Pawłaszek pisze:
    > Coś się stało i kiedy będzie działać? Ktoś wie?
    >
    > Dzięki,

    Jakas awaria mechaniczna:( U mnie lezy od 1h:(

  • 3. Data: 2009-05-14 10:45:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 14 May 2009 12:12:42 +0200, osobnik zwany dr2dg
    wystukał:

    > Jakas awaria mechaniczna:( U mnie lezy od 1h:(

    znaczy taczka do pakietów się zepsuła? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2009-05-15 19:03:27
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    Lech Karol Pawłaszek wrote:

    > Coś się stało i kiedy będzie działać? Ktoś wie?
    >
    > Dzięki,
    >
    > --
    > Lech Karol Pawłaszek <ike>
    > "You will never see me fall from grace" [KoRn]

    Prace budowlane, szalony operator koparki i inne nieszczescia, ktore
    zaatakowaly hurtowo zgodnie z prawami Murhyego.

    Szkoda, ze konkurencja nie ma tylu klientow na polipie, ja
    sie musze tlumaczyc z 2h awarii, inni mieli 7h, wiem, ze to marne
    pocieszenie.

    Z gory przepraszam za zaistaniala sytuacje, ale uruchomienie "objazdu"
    w srodku porannego szczytu komunikacyjnego troche musi potrwac, od
    przyszlego
    tygodnia w podobnej sytuacji, wszystko sie podniesie z automatu.

    Michal W.

  • 5. Data: 2009-05-17 21:24:26
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Michal W. pisze:

> [...]
    >
    > Szkoda, ze konkurencja nie ma tylu klientow na polipie, ja
    > sie musze tlumaczyc z 2h awarii, inni mieli 7h, wiem, ze to marne

    [..]
    Konkurencja nawet nie odczuła tego ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 6. Data: 2009-05-22 18:40:27
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    > [..]
    > Konkurencja nawet nie odczuła tego ;-)

    Bo masz szcescie byc wpiety przed feralnym odcinkiem na Traugutta ;)

    Michal W.