  • 1. Data: 2018-05-09 22:04:41
    Temat: Cut-off
    Od: w...@g...com

    Witam kolegów. Mam problem z xv 1700 road star. Po zamknięciu gazu strzela w tłumiki.
    Wymieniłem membranę układu cut-off i objaw ustał...ale tylko na 1 km :(
    Dosłownie po kilometrze objaw powrócił. Przez 1 km było idealnie.
    Gaźnik czyszczony, wyregulowany.Świece ok. Filtr otwarty K&N. Wydech prawie pusty.

  • 2. Data: 2018-05-12 18:29:47
    Temat: Re: Cut-off
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 09-05-2018 o 22:04, w...@g...com pisze:
> [...]
    > Gaźnik czyszczony, wyregulowany.Świece ok. Filtr otwarty K&N. Wydech prawie pusty.

    Nie tedy droga, strzela przez "ekologie",
    zaslep rurki od dekli zaworowych do airboxu.
    https://www.motorcyclespareparts.eu/en/kawasaki-part
    s/2009-vn1700-classic-motorcycles/air-cleaner

    92192B i 92192C.
    ALbo wyjeb razem z zaworem i zaslep. Tylko moze byc potrzeba zrobienia
    emulatora do zaworu PAIR.

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 3. Data: 2018-05-13 00:58:33
    Od: g...@g...com

    co to się porobiło... 20 lat temu jeden z drugim dał by się pociąć mydłem w płynie
    żeby mógł z tłumika strzelać a teraz zamiast się cieszyć, że motor ma za darmo taki
    ficzer to im źle... ten świat naprawdę chyli się ku upadkowi...