  • 1. Data: 2009-07-21 12:29:38
    Temat: Cwale sie- kupilem sportster'a
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witka,

    no musze sie pochwalic.
    Zamienilem swojego Dragstara 650 na Sportster'a 883 :).
    I chyba jestem zadowolony :). TRoche twardo i inaczej niz na kanapie w
    DS'ie ale zawsze to Harlej ;)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 2. Data: 2009-07-21 12:42:57
    Temat: Re: Cwale sie- kupilem sportster'a
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Laphroaig" napisal w wiadomosci

    Jakas wersja konkretnie?
    Ile musiales dolozyc?

    Zazdroszcze i gratuluje.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 3. Data: 2009-07-21 12:47:37
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Laphroaig pisze:

    ta literówka z tematu dziwnie inaczej się przeczytała mi ;)

    > no musze sie pochwalic.
    > Zamienilem swojego Dragstara 650 na Sportster'a 883 :).
    > I chyba jestem zadowolony :). TRoche twardo i inaczej niz na kanapie w
    > DS'ie ale zawsze to Harlej ;)

    gratz!
    następny charlejowiec. brzuchy od tego, podobno, rosną.

    --
    gildor
    9'99

  • 4. Data: 2009-07-21 12:49:24
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Jasio wrote:

    > Jakas wersja konkretnie?
    > Ile musiales dolozyc?

    XL883, czyli zaden Custom ani Iron. Ma za to przesuniete podnozki
    (forward control). 2008 rok, 305 km. Doplacilem 14k

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 5. Data: 2009-07-21 12:50:56
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    gildor wrote:
    > Laphroaig pisze:
    >
    > ta literówka z tematu dziwnie inaczej się przeczytała mi ;)

    O kurcze, rzeczywiscie dziwnie brzmi, nie zauwazylem :)

    > następny charlejowiec. brzuchy od tego, podobno, rosną.

    Jestem na diecie odkad rzucilem palenie ;)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 6. Data: 2009-07-21 12:52:40
    Temat: Re: Chwale sie- kupilem sportster'a
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Laphroaig pisze:

    > O kurcze, rzeczywiscie dziwnie brzmi, nie zauwazylem :)

    > Jestem na diecie odkad rzucilem palenie ;)

    nie pisałem nic o jedzeniu. to samosię podobno.

    --
    gildor
    9'99

  • 7. Data: 2009-07-21 14:05:48
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    gildor wrote:

    > nie pisałem nic o jedzeniu. to samosię podobno.

    Hm, a niech tam. Co mi zalezy. Bede musial jeszcze brode zapuscic i bede
    jak ten prawdziwy harlejowiec co to staruszki itp.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 8. Data: 2009-07-21 20:45:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > XL883, czyli zaden Custom ani Iron.

    No i dobrze. Golasy sa najlepsze.

    > Ma za to przesuniete podnozki (forward control).

    OEM czy jakis aftermarket ?

    > 2008 rok, 305 km. Doplacilem 14k

    Szkoda ze na wytrysku. Niby zwinniejszy ale dzwiek juz nie ten.

    A generalnie to bedzie Pan zadowolony. Tylko nie wiem jak dlugo. Ide o
    zaklada ze za rok bedziesz go sprzedawal i szukal duzego :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 9. Data: 2009-07-21 21:20:46
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > No i dobrze. Golasy sa najlepsze.

    Iron tez mi sie podobie, ma fajny krotki tylny blotnik i jest w macie

    > OEM czy jakis aftermarket ?
    Hm, nie wiem. Sadzac po f-rze (faktura poprzednika) to chyba od HD ,
    kosztowaly 2k (cena z fry)

    > Szkoda ze na wytrysku. Niby zwinniejszy ale dzwiek juz nie ten.

    rzeczywiscie zwinny. Lepiej przyspiesza i lepiej hamuje niz DS650 :).
    A o wydechach bede musial pomyslec. Pare postow wczesniej pytalem o 883
    vs. 1200 i wspominalem, ze w salonie maja wydechy z montazem za 2.5k.
    Zareagowales "o fack" :). Rozzumiem, ze cana wygorowana? Za ile mozna by
    je dostac , razem z regulacjami niezbednymi po ich wymianie? Tzn, poza
    salonem HD.

    > A generalnie to bedzie Pan zadowolony. Tylko nie wiem jak dlugo. Ide o
    > zaklada ze za rok bedziesz go sprzedawal i szukal duzego :)

    Zalozylem, ze musi styknac na ten i przyszly sezon. A potem bede myslal
    czy Dyna czy Softail :)
    Przejechalem sie dzisiaj na nightrodzie. Adrenalina wychodzi uszami. Nie
    ten rodzaj wrazen, o ktore mi chodzi. Wole sobie spokojnie pomykac
    obserwujac krajobraz a nie siedziec na pocisku. Ale wrazenia
    niezapomniane :)

    P.S. Jak ochlone troche finansowo (motor sobie kupilem przy okazji
    kupowania mieszkania) to pewnie nie raz zglosze sie do Ciebie z jakims
    pytaniem na temat usprawnien :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 10. Data: 2009-07-22 06:22:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > Iron tez mi sie podobie, ma fajny krotki tylny blotnik i jest w macie

    Tyle ze golasa latwo przerobic na Irona, odwrotnie niekoniecznie :)

    > Hm, nie wiem. Sadzac po f-rze (faktura poprzednika) to chyba od HD ,
    > kosztowaly 2k (cena z fry)

    Ja kupowalem aluminiowe frezowane podnozki DNA na ebay.com do TwinCama
    Softaila i z kosztami wyszlo jakies 1700 pln. Wiec 2 kola za oryginaly
    to nie tragedia. No chyba ze sa rezane pilnikiem z blachy to wtedy drogo
    :) Foty bys jakie pokazal lepiej :)

    > Zareagowales "o fack " :). Rozzumiem, ze cana wygorowana? Za ile mozna by
    > je dostac , razem z regulacjami niezbednymi po ich wymianie? Tzn, poza
    > salonem HD.

    Wystarczy wymienic same tlumiki. Mozna tanio wyrwac oryginaly z rynku
    USA. One sa sporo glosniejsze niz w wersji na Europe. Zwlaszcza na
    niemieckim ebayu duzo tego bo Niemce tez potrafia liczyc i sciagaja
    motocykle zza oceany a potem musza wymienic wydechy zeby zarejestrowac
    to u siebie.

    > Zalozylem, ze musi styknac na ten i przyszly sezon. A potem bede myslal
    > czy Dyna czy Softail :)

    Powiem tak... Softail wyglada a Dyna jezdzi :) Mam okazje jezdzic i
    jednym i drugim i dla wygody bym bral Dyne, dla lansu Softaila.

> [...]
    > ten rodzaj wrazen, o ktore mi chodzi. Wole sobie spokojnie pomykac
    > obserwujac krajobraz a nie siedziec na pocisku. Ale wrazenia

    No toc mowilem ze V-Rod to calkiem inna bajka.