  • 1. Data: 2017-02-21 07:29:12
    Temat: Cyna Sn60Pb40 marki Tinol vs. Cynel
    Od: "Artur T." <...@a...aa>

    Czy ktos uzywal cyny olowiowej marki Tinol (tinol to nazwa rodzajowa cyny
    ze zintegrowanym topnikiem, mam tu jednak na mysli marke produktu ;-)? Jak
    wypada w porownaniu z dobrze znanym wyrobem marki Cynel?

    Czy cyne mozna kupowac "w zapasie", czy tez lezakujac latami na polce
    pogarsza ona swoje wlasciwosci?

    Artur

  • 2. Data: 2017-02-21 08:31:12
    Temat: Re: Cyna Sn60Pb40 marki Tinol vs. Cynel
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Artur T. pisze tak:

> [...]
    > wyrobem marki Cynel?
    >
    > Czy cyne mozna kupowac "w zapasie", czy tez lezakujac latami na

    Kalifornia marki Cynel jest the best więc cyna pewnie też jest lepsza
    ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2017-02-21 16:41:47
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ta, kurwa - powski wniosek...

    nie ma do chuja chyba nic gorszego niż cyna cynel...

    no chyba, że ktoś lutuje według modelu optymalnego elektronika w unii
    europejskiej...

    P.S.
    a z tą przydatnością to też jestem ciekawy, jeśli Ktoś chce się
    pochwalić to śmiało!

  • 4. Data: 2017-02-23 19:55:39
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > a z tą przydatnością to też jestem ciekawy, jeśli Ktoś chce się pochwalić to
    > śmiało!

    A proszę, mam cynę, a w zasadzie tinol, z początku lat
    osiemdziesiątych i poza szarym nalotem działa prawidłowo. Druga firmy
    Cynel (ledwo napoczęta szpulka) z roku 1987 wygląda i działa jak prosto
    ze sklepu. Miałem cynę w takich trójkątnych prętach, do lutowania
    rynien i też można było używać. Dziadek ją nabył przed wojną :)
    Wojtek

  • 5. Data: 2017-02-24 10:24:47
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    dz