  • 1. Data: 2019-11-03 00:11:45
    Temat: Czary w czasie rzeczywistym ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=C--TbSDBcFQ

    Pewnie ktoś z Was tego używa i nie robi wrażenia, ale ja jestem
    oczarowany. Tylko ta cena ;)

    L.

  • 2. Data: 2019-11-03 00:25:12
    Temat: Re: Czary w czasie rzeczywistym ;)
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-03 o 00:11, Lisciasty pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=C--TbSDBcFQ
    >
    > Pewnie ktoś z Was tego używa i nie robi wrażenia, ale ja jestem
    > oczarowany. Tylko ta cena ;)

    Czytałeś wątek Konrada z 11.09.2019?

    Robert

  • 3. Data: 2019-11-03 00:43:28
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 3 listopada 2019 00:25:07 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:
    > Czytałeś wątek Konrada z 11.09.2019?

    No tak. Ale to nie to samo przeca?

    L.

  • 4. Data: 2019-11-03 03:31:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-02, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=C--TbSDBcFQ
    >
    > Pewnie ktoś z Was tego używa i nie robi wrażenia, ale ja jestem
    > oczarowany. Tylko ta cena ;)

    Ansys jest do takich zastosowań w miarę standardowy. Właśnie się "bawię"
    w weryfikacje danych z Ansysa z symulacji rozkładu temperatur przy
    zgrzewaniu laserem polimerów.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2019-11-03 07:13:26
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 listopada 2019 00:43:29 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > No tak. Ale to nie to samo przeca?

    Ten Discovery to jest co innego. W biznesie elementów skończonych mówiło się o
    wykorzystaniu GPU od pierwszych programowalnych interfejsów typu Cuda albo OpenCL,
    czyli przynajmniej od 15 lat. Tyle że te algorytmy nie tak do końca się nadawały do
    implementacji. Nawet to co w końcu Ansys wymęczył to jest słaby solver z kiepską
    dokładnością. Tyle że na giercowej karcie graficznej za 1000 dolarów masz nagle
    wydajność dotychczas osiągalną na superkomputerach.

  • 6. Data: 2019-11-03 13:09:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-03 o 00:43, Lisciasty pisze:

    > No tak. Ale to nie to samo przeca?

    Ale oczarowanie podobne. :-)

    Robert