  • 1. Data: 2002-01-01 21:42:48
    Temat: Czas atomowy
    Od: "Maciej" <i...@p...onet.pl>

    Cześć!

    Czy istnieje jakiś program do synchronizacji zegara czasu rzeczywistego
    PC z zegarem atomowym przez sieć? Wiem, że potrafi to zrobić jeden z
    liczników czasu pracy modemu, ale akurat używam inny.
    Ciekawe, czy istnieje jakaś metoda na dodanie do czasu wysyłanego przez
    serwer zegara, czasu przejścia pakietu.

    Bardzo dziękuję,
    pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2002-01-02 03:30:53
    Temat: Re: Czas atomowy
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Maciej" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > liczników czasu pracy modemu, ale akurat używam inny.
    > Ciekawe, czy istnieje jakaś metoda na dodanie do czasu wysyłanego

    Ogromne ilosci. Osobiscie uzywam SocketWatch www.robomagic.com. Najlepiej
    ustawic sobie w Harmonogramie Zadan uruchamianie synchronizacji co iles
    czasu o okreslonej godzinie. Problem zle ustawionego czasu znika.
    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 3. Data: 2002-01-02 19:42:06
    Od: "Paweł R." <n...@s...pl>

    Użytkownik "Xon" <t...@s...polbox.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maciej" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > rzeczywistego
    [...]
    sa tego setki
    wpisz w dowolnej wyszukiwarce worldclock atomtime czy jakos tak
    w windowsXP jest standardowo w Zegarku

  • 4. Data: 2002-01-02 19:45:12
    Od: Shot <s...@h...pl>

    Witam.

    Maciej pisze:

    > Czy istnieje jakiś program do synchronizacji zegara czasu rzeczywistego
    > PC z zegarem atomowym przez sieć?

    Ja używam darmowego AtomicTimeSync ze stajni AnalogX:
    <http://www.analogx.com/>.

    Pozdrav
    -- Shot
    --
    Statistics show that people with more birthdays tend to live longer.
    ta i inne sygnaturki: http://shot.pl/