  • 1. Data: 2015-03-18 11:29:22
    Temat: Czemu to takie drogie?
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Zapragnalem ci ja wysokosciomierza-znacznika. Chodzi o cos takiego:
    http://www.mercateo.com.pl/mimegallery.jsp?CatalogID
    =1491&SKU=4000851606&image=0
    ino cyfrowe, zeby sobie zero mozna bylo ustawic w dowolnym momencie.
    No i tak na ktores stronie Googla w wynikach wyszukiwania jestem, a ceny
    takich urzadzen sa z kosmosu tak dalekiego, ze nawet roczne naswietlanie
    "Hubbla" by nie pomoglo.
    Co w tej, jak by nie bylo troche zmodyfikowanej suwmiarce, jest tak
    niezwyklego, ze tyle to kosztuje? Bo korci mnie, by w przyplywie
    desperacji kupic listwe pomiarowa, dorobic rysik i podstawe i miec
    gdzies wrednych kapitalistow bogacacych sie na trudzie chlopa i robotnika.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2015-03-18 11:47:27
    Temat: Re: Czemu to takie drogie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał
> [...]
    >naswietlanie "Hubbla" by nie pomoglo.
    >Co w tej, jak by nie bylo troche zmodyfikowanej suwmiarce, jest tak

    Bo moze ? Bo zbyt maly i nie ma konkurencji ...

    >Bo korci mnie, by w przyplywie desperacji kupic listwe pomiarowa,
    >dorobic rysik i podstawe i miec gdzies wrednych kapitalistow
    >bogacacych sie na trudzie chlopa i robotnika.

    I tez Ci wyjdzie drogo.
    Tymczasem Chinczycy chca 15 zl za elektroniczna suwmiarke :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-03-18 12:29:01
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2015-03-18 o 11:29, Pawel O'Pajak pisze:

> [...]
    > "Hubbla" by nie pomoglo.
    > Co w tej, jak by nie bylo troche zmodyfikowanej suwmiarce, jest tak

    Bo może. Mniej popularne i znacznie mniej *masowe* jak suwmiarka. A i
    konstrukcyjnie to trochę inna półka.

    > Bo korci mnie, by w przyplywie
    > desperacji kupic listwe pomiarowa, dorobic rysik i podstawe i miec
    > gdzies wrednych kapitalistow bogacacych sie na trudzie chlopa i robotnika.

    NTG :)

    --
    P.Jankisz

  • 4. Data: 2015-03-18 13:08:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Pawel O'Pajak"
    > jestem, a ceny takich urzadzen sa z kosmosu

    Czyli ile?
    Bo tu chyba nie tak strasznie.
    http://www.uni-max.com.pl/znaczniki/18992/narzedzia-
    pomiarowe/wyposazenie-warsztatowe/

    Robert

  • 5. Data: 2015-03-18 16:07:21
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > http://www.uni-max.com.pl/znaczniki/18992/narzedzia-
    pomiarowe/wyposazenie-warsztatowe/

    Ooo, dzieki, zalapalem sie na promocje. Przeoczylem newsletter, ktory od
    nich dostaje. Jeszcze raz dzieki.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa