  • 1. Data: 2021-08-03 14:19:27
    Temat: Części do magnetowidów - potrzebne to jeszcze?
    Od: m...@s...com

    Witam!

    Tydzień temu trafiła w moje ręce reklamówka pełna nowych, zapakowanych
    fabrycznie mechanicznych części do magnetowidów: głównie zębatki,
    zapadki, głowice chyba do toru audio, tego typu rzeczy. Opisane
    numerami, czasami marką / modelem. Pozostałości po zakładzie RTV,
    zapewne.

    Zanim wyprawię to wszystko w ostatnią podróż w elektrośmieciach:
    Czy ktoś jeszcze potrzebuje tego typu części?
    Oddam za darmo / koszt przesyłki.

    Pozdrawiam!
    Mordazy.

  • 2. Data: 2021-08-03 17:09:33
    Temat: Re: Czę?ci do magnetowidów - potrzebne to jeszcze?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wystawić na olx?

    -----

  • 3. Data: 2021-08-03 17:14:40
    Temat: Re: Cz?œci do magnetowidów - potrzebne to jeszcze?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 03.08.2021 o 14:19, m...@s...com pisze:
> [...]
    >
    > Zanim wyprawię to wszystko w ostatnią podróż w elektrośmieciach:
    > Czy ktoś jeszcze potrzebuje tego typu części?

    Ja poszukuję zębatek do Sony, model bodajże SLV.
    Jutro sprawdzę i napiszę dokładnie.
    Jacek

  • 4. Data: 2021-08-03 18:57:57
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Zanim wyprawię to wszystko w ostatnią podróż w elektrośmieciach:
    > Czy ktoś jeszcze potrzebuje tego typu części?
    > Oddam za darmo / koszt przesyłki.

    Jeśli nie znajdzie się chętny, to bardzo chętnie przytulę. Zwłaszcza
    jeśli ma w sobie coś opisanego jako Philips VR6349.

    w moim adresie zmien newsy na michal

    Avast.

  • 5. Data: 2021-08-04 17:18:17
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-08-03 o 14:19, m...@s...com pisze:

    > Zanim wyprawię to wszystko w ostatnią podróż w elektrośmieciach:
    > Czy ktoś jeszcze potrzebuje tego typu części?

    Tak, każda z osób w tydzień po wyrzuceniu na elektrośmieci.
    ;)

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2021-08-04 20:03:33
    Temat: Re: Części do magnetowidów - potrzebne to jeszcze?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik <m...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zanim wyprawię to wszystko w ostatnią podróż w elektrośmieciach:
    > Czy ktoś jeszcze potrzebuje tego typu części?

    Na Ebayu lata temu wystawiłem stary resolver. Dostałem pytanie
    chyba z ZEA lub Kataru. Z opisu i historii - handlowali częściami do
    starych urządzeń, skupując po cenie wyższej niż złomu. Głównie
    automatyki przemysłowej, ale do sprzętu RTV chyba też. Ale cena
    wysyłki (Poczta, ubezpieczonej) podważyła chęć zakupu.
    Szukając kto podobne rzeczy wystawia - z Niemiec, jako firma, w opisie
    kilku, że pochodzą z nadwyżek zapasów części zamiennych Bundeswehry.
    Podobnie: automatyka przemysłowa (i jakieś wojskowe urządzenia) i RTV.
    W obu przypadkach dość staranne opisy, części w większości nieużywane.

    Może ktoś dla hobbystów prowadzi podobny serwis?
    Gdy zaczynała się na serio cenzura a wkrótce groziło pierwsze ACTA
    w cenie były kasety z "kultowymi" filmami, bo na DVD to już
    ocenzurowane lub przerobione ochłapy się zaczęły ukazywać. Szukano
    też sprawnych magnetowidów w różnych systemach na których można by
    je dobrze odtworzyć i zdigitalizować.

    Arek

  • 7. Data: 2021-08-06 14:17:12
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako m...@s...com
    <m...@s...com>
    w artykule <news:pfcigglbjldqtqp26dlkgddign8jiofpmm@4ax.com> pisze:

> [...]
    > zapadki, głowice chyba do toru audio, tego typu rzeczy. Opisane
    > numerami, czasami marką / modelem. Pozostałości po zakładzie RTV,

    Szukam części mechanicznych do LG VC8706V.
    Dosyć późny model, combo video+dvd (dvd sprawne).

    > Zanim wyprawię to wszystko w ostatnią podróż w elektrośmieciach:
    > Czy ktoś jeszcze potrzebuje tego typu części?

    Mam nadzieję, że jeszcze nie wyprawiłeś.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)