  • 1. Data: 2019-03-11 01:10:57
    Temat: Części w jakości Q
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć.

    Będę się wykłócał z ubezpieczycielem i potrzebuję znaleźć kilka części w
    jakości Q do mojego Focusa.

    Szukam: ZDERZAK (nr OE 1336763) oraz BŁOTNIK (nr OE 1331864). Są w ASO
    O, w Polcar (jedyny u którego widzę oznaczenia GVO) są PC, PJB i PJ. Q
    niestety nie mogę znaleźć. Ktoś pomoże?

  • 2. Data: 2019-03-11 06:50:01
    Temat: Re: Części w jakości Q
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 01:11:24 UTC+1 użytkownik PlaMa napisał:
> [...]
    >
    > Szukam: ZDERZAK (nr OE 1336763) oraz BŁOTNIK (nr OE 1331864). Są w ASO
    > O, w Polcar (jedyny u którego widzę oznaczenia GVO) są PC, PJB i PJ. Q

    Zapytaj meilowo w ASO albo w zadzwoń do Autoland i spytaj czy nie mają.

  • 3. Data: 2019-03-11 10:00:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-11 o 06:50, Kris pisze:

    > Zapytaj meilowo w ASO albo w zadzwoń do Autoland i spytaj czy nie mają.

    Lepiej zapytać czy mają :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>