eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2012-02-20 12:36:41
    Temat: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
    Od: kamil <k...@s...com>


    Gdzie jest wetknięty czujnik temperatury płynu chłodzącego w 1.8T w Audi
    A4 2000r - mały czy duży obieg?






    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net


  • 2. Data: 2012-02-20 13:06:13
    Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 20.02.2012 kamil <k...@s...com> napisał/a:

    > Gdzie jest wetknięty czujnik temperatury płynu chłodzącego w 1.8T w Audi
    > A4 2000r - mały czy duży obieg?

    Są jakieś normalne samochody, które nie mają czujnika w małym obiegu?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski


  • 3. Data: 2012-02-20 14:02:32
    Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 12:06, Krzysiek Kielczewski wrote:
    > Dnia 20.02.2012 kamil<k...@s...com> napisał/a:
    >
    >> Gdzie jest wetknięty czujnik temperatury płynu chłodzącego w 1.8T w Audi
    >> A4 2000r - mały czy duży obieg?
    >
    > Są jakieś normalne samochody, które nie mają czujnika w małym obiegu?

    Pojęcia nie mam, dlatego pytam. Nagrzewa się coś podejrzanie długo, po
    mieście jakieś 2-3km zanim wskazówka dojdzie do 90km/h, w trasie więcej.
    Może zwalony termostat zostaje cały czas otwarty, wolałem się upewnić
    czego dotyczy to wskazanie.

    Temp. oleju rusza ponad 60'C mniej więcej w tym samym czasie, kiedy płyn
    w chłodnicy dojdzie do roboczych 90'.


    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net


  • 4. Data: 2012-02-20 14:07:06
    Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-02-20 14:02, kamil pisze:
    > On 20/02/2012 12:06, Krzysiek Kielczewski wrote:
    >> Dnia 20.02.2012 kamil<k...@s...com> napisał/a:
    >>
    >>> Gdzie jest wetknięty czujnik temperatury płynu chłodzącego w 1.8T w Audi
    >>> A4 2000r - mały czy duży obieg?
    >>
    >> Są jakieś normalne samochody, które nie mają czujnika w małym obiegu?
    >
    > Pojęcia nie mam, dlatego pytam. Nagrzewa się coś podejrzanie długo, po
    > mieście jakieś 2-3km zanim wskazówka dojdzie do 90km/h, w trasie więcej.
    > Może zwalony termostat zostaje cały czas otwarty, wolałem się upewnić
    > czego dotyczy to wskazanie.
    >
    > Temp. oleju rusza ponad 60'C mniej więcej w tym samym czasie, kiedy płyn
    > w chłodnicy dojdzie do roboczych 90'.
    >
    >
    2-3km to długo?? Chyba nigdy dieslem nie jeździłeś, ten to potrzebuje
    5-6km aby wskazówka się podniosła...

    @-3km to jest jak najbardziej OK. Jakbyś dłużej czekał w benzynie na
    rozgrzanie auta to bym się martwił, a tak to masz prawidłowo


  • 5. Data: 2012-02-20 14:10:03
    Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 20.02.2012 Kamil 'Model' <k...@g...pl> napisał/a:

    >>>> Gdzie jest wetknięty czujnik temperatury płynu chłodzącego w 1.8T w Audi
    >>>> A4 2000r - mały czy duży obieg?
    >>>
    >>> Są jakieś normalne samochody, które nie mają czujnika w małym obiegu?
    >>
    >> Pojęcia nie mam, dlatego pytam. Nagrzewa się coś podejrzanie długo, po
    >> mieście jakieś 2-3km zanim wskazówka dojdzie do 90km/h, w trasie więcej.
    >> Może zwalony termostat zostaje cały czas otwarty, wolałem się upewnić
    >> czego dotyczy to wskazanie.
    >>
    >> Temp. oleju rusza ponad 60'C mniej więcej w tym samym czasie, kiedy płyn
    >> w chłodnicy dojdzie do roboczych 90'.
    >>
    >>
    > 2-3km to długo?? Chyba nigdy dieslem nie jeździłeś, ten to potrzebuje
    > 5-6km aby wskazówka się podniosła...
    >
    > @-3km to jest jak najbardziej OK. Jakbyś dłużej czekał w benzynie na
    > rozgrzanie auta to bym się martwił, a tak to masz prawidłowo

    Jeśli wcześniej przy tej samej temperaturze było krócej to na 95%
    termostat do wymiany.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski


  • 6. Data: 2012-02-20 14:27:09
    Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 13:10, Krzysiek Kielczewski wrote:
    > Dnia 20.02.2012 Kamil 'Model'<k...@g...pl> napisał/a:
    >
    >>>>> Gdzie jest wetknięty czujnik temperatury płynu chłodzącego w 1.8T w Audi
    >>>>> A4 2000r - mały czy duży obieg?
    >>>>
    >>>> Są jakieś normalne samochody, które nie mają czujnika w małym obiegu?
    >>>
    >>> Pojęcia nie mam, dlatego pytam. Nagrzewa się coś podejrzanie długo, po
    >>> mieście jakieś 2-3km zanim wskazówka dojdzie do 90km/h, w trasie więcej.
    >>> Może zwalony termostat zostaje cały czas otwarty, wolałem się upewnić
    >>> czego dotyczy to wskazanie.
    >>>
    >>> Temp. oleju rusza ponad 60'C mniej więcej w tym samym czasie, kiedy płyn
    >>> w chłodnicy dojdzie do roboczych 90'.
    >>>
    >>>
    >> 2-3km to długo?? Chyba nigdy dieslem nie jeździłeś, ten to potrzebuje
    >> 5-6km aby wskazówka się podniosła...
    >>
    >> @-3km to jest jak najbardziej OK. Jakbyś dłużej czekał w benzynie na
    >> rozgrzanie auta to bym się martwił, a tak to masz prawidłowo
    >
    > Jeśli wcześniej przy tej samej temperaturze było krócej to na 95%
    > termostat do wymiany.

    Tego niestety nie wiem, jest tak odkąd kupiłem, porównuję po prostu z
    innymi samochodami jakie miałem (diesli unikam).



    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net


  • 7. Data: 2012-02-20 15:27:06
    Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-20 14:07, Kamil 'Model' pisze:

    > 2-3km to długo?? Chyba nigdy dieslem nie jeździłeś, ten to potrzebuje
    > 5-6km aby wskazówka się podniosła...
    >

    Chyba Twoj :>
    U mnie 2-3km potrzebuje i to nawet w czasie solidnych mrozow.
    Malo tego, nagrzewa sie o wiele szybciej niz silnik benzynowy w drugim
    aucie.

    > @-3km to jest jak najbardziej OK. Jakbyś dłużej czekał w benzynie na
    > rozgrzanie auta to bym się martwił, a tak to masz prawidłowo

    Tak, 3km to nie jest zle, biorac pod uwage ostatnie temperatury.

    --
    Karolek


  • 8. Data: 2012-02-20 15:51:10
    Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 20.02.2012 kamil <k...@s...com> napisał/a:

    >>> @-3km to jest jak najbardziej OK. Jakbyś dłużej czekał w benzynie na
    >>> rozgrzanie auta to bym się martwił, a tak to masz prawidłowo
    >>
    >> Jeśli wcześniej przy tej samej temperaturze było krócej to na 95%
    >> termostat do wymiany.
    >
    > Tego niestety nie wiem, jest tak odkąd kupiłem, porównuję po prostu z
    > innymi samochodami jakie miałem (diesli unikam).

    Przejedź się półtora kilometra, odkręć ogrzewanie na chwilę na maksa -
    jak poleci ciepłe (cieplejsze) to znaczy, że temperatura w małym obiegu
    już się podniosła. I w tym momencie (już leci ciepłe, wskazówka jeszcze
    nie poszła do góry) pomacaj wlot do chłodnicy. Jak zimny - to dobrze,
    jak ciepły - termostat do wymiany.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski


  • 9. Data: 2012-02-20 15:53:08
    Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 14:51, Krzysiek Kielczewski wrote:
    > Dnia 20.02.2012 kamil<k...@s...com> napisał/a:
    >
    >>>> @-3km to jest jak najbardziej OK. Jakbyś dłużej czekał w benzynie na
    >>>> rozgrzanie auta to bym się martwił, a tak to masz prawidłowo
    >>>
    >>> Jeśli wcześniej przy tej samej temperaturze było krócej to na 95%
    >>> termostat do wymiany.
    >>
    >> Tego niestety nie wiem, jest tak odkąd kupiłem, porównuję po prostu z
    >> innymi samochodami jakie miałem (diesli unikam).
    >
    > Przejedź się półtora kilometra, odkręć ogrzewanie na chwilę na maksa -
    > jak poleci ciepłe (cieplejsze) to znaczy, że temperatura w małym obiegu
    > już się podniosła. I w tym momencie (już leci ciepłe, wskazówka jeszcze
    > nie poszła do góry) pomacaj wlot do chłodnicy. Jak zimny - to dobrze,
    > jak ciepły - termostat do wymiany.

    Nawiew zaczyna dmuchać cieplejszym znacznie wcześniej, niż wskaźnik
    temperatury się poruszy, więc pewnie tak ma być. Obmacam chłodnicę jak
    radzisz.



    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net


  • 10. Data: 2012-02-20 16:02:00
    Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 20.02.2012 kamil <k...@s...com> napisał/a:

    >>>>> @-3km to jest jak najbardziej OK. Jakbyś dłużej czekał w benzynie na
    >>>>> rozgrzanie auta to bym się martwił, a tak to masz prawidłowo
    >>>>
    >>>> Jeśli wcześniej przy tej samej temperaturze było krócej to na 95%
    >>>> termostat do wymiany.
    >>>
    >>> Tego niestety nie wiem, jest tak odkąd kupiłem, porównuję po prostu z
    >>> innymi samochodami jakie miałem (diesli unikam).
    >>
    >> Przejedź się półtora kilometra, odkręć ogrzewanie na chwilę na maksa -
    >> jak poleci ciepłe (cieplejsze) to znaczy, że temperatura w małym obiegu
    >> już się podniosła. I w tym momencie (już leci ciepłe, wskazówka jeszcze
    >> nie poszła do góry) pomacaj wlot do chłodnicy. Jak zimny - to dobrze,
    >> jak ciepły - termostat do wymiany.
    >
    > Nawiew zaczyna dmuchać cieplejszym znacznie wcześniej, niż wskaźnik
    > temperatury się poruszy, więc pewnie tak ma być.

    Temperaturę roboczą masz w przedziale 95-115 stopni, nagrzewnica całkiem
    nieźle nagrzewa powietrze jak jest jeszcze sporo zimniejsza - bez sensu
    czekać w zimnym samochodzie, skoro można wcześniej grzać :)

    > Obmacam chłodnicę jak radzisz.

    Nie chłodnicę, wąż który prowadzi do chłodnicy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: