  • 1. Data: 2017-11-22 10:31:05
    Temat: Czy Dariusz Zygmunt
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    zdechł już, czy też - niestety - jeszcze dycha?

    --
    Klementynka

  • 2. Data: 2017-11-23 21:40:14
    Temat: Re: Czy Dariusz Zygmunt
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, November 22, 2017 at 4:31:07 AM UTC-5, Klementyna Paluch-Rogalska
    wrote:
    > zdechł już, czy też - niestety - jeszcze dycha?
    >
    > --
    > Klementynka

    Milo, ze ktos za mna teskni.
    Ma sie dobrze a nawet bardzo dobrze.
    Jak mawiali "starorzytni rosjanie", "gniotsa nie lamiotsa".

    Dzisiaj sie indycze w milym towarzystwie.
    Nadal zajmuje sie zawodowo moja kochana fotografia.
    Malo tu dawnych idiotow typu janko muzykant, Weszmirski,
    H..dowanski, itp, wiec sie nie udzielam.
    Mam was jednak pod obserwacja wiec jak mendy wroca,
    to bede ich osmieszal jak drzewiej bywalo.

    Pozdrawiam indyczo.
    Happy thanksgiving.
    Boze blogoslaw Ameryce.

    American Professional Photographer.
    Slon.

  • 3. Data: 2017-11-27 10:01:02
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    In article <9...@g...c
    om>,
    z...@g...com says...

    > Milo, ze ktos za mna teskni.
    > Ma sie dobrze a nawet bardzo dobrze.

    Cóż, trudno, nie można miec wszystkich prezentów z okzaji tego samego
    Mikołaja.
    Ale pewnie już niedługo pociągniesz.

    --
    Klementynka

  • 4. Data: 2017-11-27 11:01:30
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, November 27, 2017 at 4:01:00 AM UTC-5, Klementyna Paluch-Rogalska wrote:

    > Cóż, trudno, nie można miec wszystkich prezentów z okzaji tego samego
    > Mikołaja.
    > Ale pewnie już niedługo pociągniesz.
    >
    > --
    > Klementynka

    Chcialem zyczliwie ci odpisac ale widac, ze z taka kurwa jak ty,
    nie warto sie ceregielic.
    Wieksza jest pewnosc w tym, ze ty mloda kurwo nie dozyjesz takiego wieku jaki ja juz
    osiagnalem.
    Trzeba byc wyjatkowa menda, zeby byc zawiedzionym tym, ze ktos dozywa swiata
    mikolaja.
    Jestes wyjatkowym polskim kurwiszonem, ktory ma nadzieje, ze ktos dlugo nie
    pociagnie.
    Bylo tu wiele mend ale ty przebujasz ich pod tym wzgledem.

    Oto pokazalas sie dretwa kurwo jakie otrzymalas wychowanie.

    Z mojej strony, zycze ci co najmniej tak dlugiego zycia jak moje.
    Kiedy takiego wieku dozyjesz, to moze zrozumiesz jaka lachudra sie okazujesz.

    Jesli sie zdecydujesz jeszcze odpisac, to poinformuj,
    czy to twoja rodzina miala taki wplyw, ze wychowala szmate i kurwiszona.

    Na razie tyle w delikatny sposob ci odpowiadam.

    Zyj dlugo, to moze bedziesz miala szanse kiedys zrozumiec jakie bydle sie okazalas.

    Zancznie wiecej moge napisac nastepnym razem.
    Jako niepoprawny optymista, daje kazdemu szanse na przemyslenie
    swoich czynow i postepowania.

    Slon

  • 5. Data: 2017-11-30 13:47:11
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    In article <8...@g...c
    om>,
    z...@g...com says...

    > Chcialem zyczliwie ci odpisac ale widac, ze z taka kurwa jak ty,

    (ciach brednie starego komuszego dziada)

    Najważniejsze, że się denerwujesz, podnosisz ciśnienie i
    prawdodpodobieństwo udaru/wylewu/zawału.

    Tak trzymaj!

    --
    Klementynka

  • 6. Data: 2017-12-20 01:28:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <M...@n...neostrada.pl>,
    Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl> wrote:

    > zdechł już, czy też - niestety - jeszcze dycha?

    O rany, znowu ta trolica babochlop.
    Sio do KFa i na tej grupie.
    --
    TA