  • 1. Data: 2006-02-19 18:07:09
    Temat: Czy Echelon rzeczywiście istnieje?
    Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl>

    Autorzy niektórych artykułów twierdzą, tak. Cytat z
    http://www.wsp.krakow.pl/papers/echelon.html :
    "System Echelon zorientowany jest przede wszystkim na analizę transmisji
    o charakterze tekstowym (faksów, teleksów, e-maili) z uwagi na to, że
    dane tego rodzaju łatwo poddają się maszynowemu przeszukiwaniu
    (przechwycone faksy wcześniej przetwarzane są przy pomocy programów OCR
    do postaci tekstu ASCII). Mniej uwagi poświęca się rozmowom
    telefonicznym, z uwagi na to, że nie istnieje jak dotąd oprogramowanie
    pozwalające w sposób niezawodny identyfikować słowa w sygnale mowy
    (aczkolwiek agencje współpracujące w ramach Echelona i wynajęte przez
    nie firmy software'owe podejmowały wielokrotnie próby stworzenia takiego
    oprogramowania, jednak kończyły się one zawsze niepowodzeniem). Jednak
    według niektórych źródeł, w systemie Echelon również masowo nagrywa się
    rozmowy telefoniczne, jednak taśmy są odsłuchiwane jedynie wyrywkowo;
    większości z nich nikt nigdy nie słucha i po kilku miesiącach są
    kasowane - chyba że dany numer telefonu znajdzie się akurat z innych
    powodów w kręgu zainteresowań wywiadu."
    Polska centrala echelona miałaby się rzekomo mieścić w Lesie Kabackim w
    Warszawie. Czy rzeczywiście wszyscy jesteśmy inwigilowani i podsłuchiwani?

  • 2. Data: 2006-02-19 18:26:54
    Temat: Re: Czy Echelon rzeczywiście istnieje?
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pieknego 2006-02-19 o 19:07:09 osobnik zwany Marcin Ciesielski
    wystukal:

    > Autorzy niektórych artykułów twierdzą, tak.
    [ciach]
    uprasza się o niekarmienie trolla pręgierzowego
    MID : <dt8i72$3go$1@news.onet.pl>
    <cytat>
    Marcin Ciesielski napisał(a):
    >Teraz chyba uwierzyłaś.
    W dodatku wtedy eksperyment przyniósł spodziewane rezultaty -
    dyskutanci połknęli haczyk. Co więcej, po wpisaniu słów "psychologia
    naukowa" w Google Groups tamten wątek pojawia się na pierwszym miejscu
    - to też się udało.
    <cytat>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    - Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!.

  • 3. Data: 2006-02-19 21:04:04
    Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl>

    masti napisał(a):
    > uprasza się o niekarmienie trolla pręgierzowego

    Ech, żeby tylko pręgierzowego... (http://42.pl/u/g6x )
    Na żartach się nie znasz? W większości te dyskusje były prowadzone _na
    temat_, z sensem i wielu ludzi powiedziało w nich sporo mądrych rzeczy.
    Czy na tym polega trolling? Dyskutować wolno na każdy temat.

  • 4. Data: 2006-02-19 21:17:33
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pieknego 2006-02-19 o 22:04:04 osobnik zwany Marcin Ciesielski
    wystukal:

    na głupich nie

  • 5. Data: 2006-02-19 23:28:15
    Od: orzel <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > według niektórych źródeł, w systemie Echelon również masowo nagrywa się
    > rozmowy telefoniczne, jednak taśmy są odsłuchiwane jedynie wyrywkowo;

    "Fakty autentyczne": w USA systemy reaguja na slowa bomba, Bush,
    prezydent itd.. jesli cos takiego powiesz, to masz gwaranacje ze ktos
    przeslucha Twoja rozmowe.

    > Polska centrala echelona miałaby się rzekomo mieścić w Lesie Kabackim w
    > Warszawie. Czy rzeczywiście wszyscy jesteśmy inwigilowani i podsłuchiwani?

    Kosciuszko przewraca sie w grobie.

  • 6. Data: 2006-02-20 21:28:06
    Od: wer <a...@o...pl>

    Użytkownik orzel napisał:

    > "Fakty autentyczne": w USA systemy reaguja na slowa bomba, Bush,
    > prezydent itd.. jesli cos takiego powiesz, to masz gwaranacje ze ktos
    > przeslucha Twoja rozmowe.

    > Kosciuszko przewraca sie w grobie.

    Ok, przenosimy pod Raclawice.

    wer