  • 1. Data: 2018-01-08 22:28:45
    Temat: Czy Samsung sprzedał dział drukarek do HP?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    NA to wyglada:

    Redirect Notification
    As of Nov. 1, 2017, the Samsung Electronics Co., Ltd. printer business and its
    related affiliates were transferred to HP Inc.

    For more information, please visit HP's website: http://www.hp.com/go/samsung

    a.. * For Samsung Supplies information go to: www.hp.com/go/samsungsupplies
    b.. * For S.T.A.R. Program cartridge return & recycling go to:
    www.hp.com/go/suppliesrecycling
    c.. * For Samsung printer support or service go to: www.hp.com/support/samsung

    Select CONTINUE to visit HP's website.

    CANCELCONTINUE

  • 2. Data: 2018-01-09 12:46:06
    Temat: Re: Czy Samsung sprzedał dział drukarek do HP?
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    sprzedał drukarki sprzedał dyski

    coś się kroi....

  • 3. Data: 2018-01-09 15:23:47
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "denat 'POPIS/EU" <N...@g...pl> wrote in message
    > sprzedał drukarki sprzedał dyski
    >
    > coś się kroi....

    A tam zaraz kroi.... kapitalizm ---> wiekszy je mniejszego jeżeli ma go ochote zjeść
    i tyle.

  • 4. Data: 2018-01-09 16:17:44
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 09-01-2018 o 15:23, ggs pisze:

    > "denat 'POPIS/EU" <N...@g...pl> wrote in message

    > A tam zaraz kroi.... kapitalizm ---> wiekszy je mniejszego jeżeli ma go ochote
    zjeść i tyle.

    To który ten większy. Prędzej Samsung odchodzi od PC-tów czy Windows i
    pokrewnych.

    miab

  • 5. Data: 2018-01-09 17:12:42
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Użyszkodnicy cierpią, bo zawsze po takim "machniom" są problemy ze wsparciem,
    sterownikami, dokumentacją.
    Wczoraj pościągałem sterowniki i soft z tej nowej strony wsparcia HP mysląć, że będą
    jakieś najnowsze i... są to dość stare wersje, a wcale nie najnowsze (ostatnie)
    wypuszczone onegdaj przez Samsunga.

    Mój problem z kombajnem Samsung:

    Jak w Samsung Document Creator uzyskać język skanowania ocr polski (w rozwijanym menu
    SDC pokazują się tylko cztery główne języki zachodnie)?
    Głowę bym dał, że w wersjach z softu z roku powiedzmy +/- 2019-2012 polski był (choć
    OIDP jakaś kobyła, którą ledwo dźwigał stary jednordzeniowy komp).
    Polski ocr w tym Samsungu niby jest możliwy (jeszcze nie próbowałem), ale w wersji
    skanowania z drukarki do komputera ('push' do zadanego katalogu), a nie z samego
    komputera (a wygodniej mi wklepywać wszystko w kompie, niż na ekraniku drukarki).

    Do ocr najczęściej używam skanowania przez Adobe Acrobata, bo jest w tym bardzo
    szybki, ale niestety w ocr w języku polskim robi masę błędów.

    Inne programy (np. Abbyy FineReader) to masa cyzelowania strona po stronie, szkoda mi
    czasu.

  • 6. Data: 2018-01-10 02:19:51
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-09 o 17:12, ń pisze:
> [...]
    szybki, ale niestety w ocr w języku polskim robi masę błędów.

    > Inne programy (np. Abbyy FineReader) to masa cyzelowania strona po stronie, szkoda

    Do jpg nie możesz zeskanować albo do PDF-a? Po co tak się męczysz?

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-01-10 11:41:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-10 o 02:19, Animka pisze:

    > Do jpg nie możesz zeskanować albo do PDF-a? Po co tak się męczysz?

    Najpierw dowiedz się, co to jest OCR, a później... wstrzymaj się od
    takich od czapy komentarzy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2018-01-10 12:57:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Do jpg nie możesz zeskanować albo do PDF-a? Po co tak się męczysz?

    Może dlatego że sto stron w obrazkach zajmuje sto razy więcej miejsca
    niż te same sto stron w tekście. O wygodzie czytania tekstu w porównaniu
    do obrazków na monitorach różnej wielkości ne wspomnę.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-01-10 15:07:36
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Przede wszystkim rzecz w przeszukiwaniu tekstu w razie potrzeby, a także
    kopiuj-wklej, ale jeżeli ocr średnio sobie radzi z j. polskim (jak np. Adobe Acrobat
    9 - podejrzewam choć tego nie wiem, że Acrobat nie posługuje się słownikiem, lecz
    jedynie rozpoznawaniem litera po literze), to rezultaty przeszukiwania (katalogu,
    dysku, komputera, serwera wg słowa kluczowego szczególnie ze znakami diakrytycznymi)
    są wątpliwe.
    Z kolei Acrobat ma w ocr fajną funkcję clear_text, dzięki której 'obrazek' tekstu
    staje się bardziej czytelny niż nawet w oryginale.

    -----

  • 10. Data: 2018-01-10 20:56:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-10 o 12:57, RadoslawF pisze:

    > Może dlatego że sto stron w obrazkach zajmuje sto razy więcej miejsca
    > niż te same sto stron w tekście. O wygodzie czytania tekstu w porównaniu
    > do obrazków na monitorach różnej wielkości ne wspomnę.

    Uważam w takim razie, że format PDF do tylu stron jest najlepszy.

    Abby Fine Reader-a już parę lat nie używałam.

    --
    animka