  • 11. Data: 2018-01-10 21:21:18
    Temat: Re: Czy Samsung sprzedał dział drukarek do HP?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-09 o 17:12, ń pisze:
    > Mój problem z kombajnem Samsung:
    >
    > Jak w Samsung Document Creator uzyskać język skanowania ocr polski (w
    > rozwijanym menu SDC pokazują się tylko cztery główne języki
    > zachodnie)? Głowę bym dał, że w wersjach z softu z roku powiedzmy ?
    > 2019-2012 polski był (choć OIDP jakaś kobyła, którą ledwo dźwigał
    > stary jednordzeniowy komp). Polski ocr w tym Samsungu niby jest
    > możliwy (jeszcze nie próbowałem), ale w wersji skanowania z drukarki
    > do komputera ('push' do zadanego katalogu), a nie z samego komputera
    > (a wygodniej mi wklepywać wszystko w kompie, niż na ekraniku
> [...]

    Ta drukarka to Samsung czy HP.
    Opcje drukarki nie są w języku polskim?
    Poza tym widze z tego co piszesz, że nie masz zainstalowanego sterownika
    skanera do tej drukarki. Poszukaj w plikach (bin) "scan.exe" czy cos w
    tym typie-ikona skanera. Może masz (u mnie jest HPscan.exe) Jak nie masz
    to instaluj drukarkę od nowa. Może masz zainstalowaną drukarkę po Wifi i
    dlatego nie ma skanowania z aplikacji w komputerze. Można zainstalować
    drukarkę po Wifi wraz z po USB, czyli i to i tamto, albo tylko po USB.
    Drukarka musi być połączona z komputerem kablem USB.
    Zawsze otwieram HPscan (mam ikonkę na pasku zadań) jak chcę coś
    zeskanować i tam mam opcje do wyboru do jakiego formatu chcę zeskanować.

    --
    animka

  • 12. Data: 2018-01-12 14:22:54
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Ostatnie sterowniki Samsunga (niewidoczne już na nowych stronach HP) znalazłem na
    stronie koreańskiej (do innych modeli drukarek trzeba przeszukać stronę):
    www.samsung.com/sec/support/model/SCX-5637FR/XSG

  • 13. Data: 2018-01-12 21:16:50
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-12 o 14:22, ń pisze:
    > Ostatnie sterowniki Samsunga (niewidoczne już na nowych stronach HP) znalazłem na
    stronie koreańskiej (do innych modeli drukarek trzeba przeszukać stronę):
    > www.samsung.com/sec/support/model/SCX-5637FR/XSG

    https://www.google.pl/search?ei=FhZZWoP2Nc6SmgWllYPg
    BQ&q=driver+PL+drukarka+SCX-5637FR%2FXSG&oq=driver+P
    L+drukarka+SCX-5637FR%2FXSG&gs_l=psy-ab.12...29694.4
    6153.0.48456.9.9.0.0.0.0.158.1189.0j9.9.0....0...1c.
    1.64.psy-ab..0.5.668...33i160k1.0.GZMx1Jxpv-M

    Sterownik do skanera:

    https://www.hamrick.com/pl/vuescan/samsung-scx-4623f
    w-sterownik.html

    Pewnie działa nie tylko na Win.8.1

    --
    animka

  • 14. Data: 2018-01-12 21:19:08
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > Ostatnie sterowniki Samsunga (niewidoczne już na nowych stronach HP)
    > znalazłem na stronie koreańskiej (do innych modeli drukarek trzeba

    https://www.solvusoft.com/pl/update/sterowniki/urz%C
    4%85dzenie-wielofunkcyjne/samsung/scx-4623f/sub-mode
    ls/

    --
    animka

  • 15. Data: 2018-01-12 21:37:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    https://www.solvusoft.com/en/update/drivers/laser-mu
    lti-function-printer/samsung/scx-5637fr/sub-models/

    --
    animka

  • 16. Data: 2018-01-12 21:41:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-12 o 21:37, Animka pisze:
> [...]

    Tu jest w jęz. polskim (trzeba rozwinąć listę language i są chyba
    wszystkie języki)
    https://www.solvusoft.com/pl/update/sterowniki/laser
    owa-drukarka-wielofunkcyjna/samsung/scx-5637fr/sub-m
    odels/

    --
    animka