  • 1. Data: 2017-08-04 12:08:59
    Temat: Czy da się rozbudować komputer Dell ?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Nabyłem za śmieszne pieniądze DELL OPTIPLEX
    760C2D/3Ghz/ATI3450+4Gram+HDD 0,5TB
    Chcę przeznaczyć go na serwer backupu. Pamięci nie musi mieć dużo, ale
    chciałbym wymienić dysk 0.5TB na większy. Czy się da?

  • 2. Data: 2017-08-04 12:57:08
    Temat: Re: Czy da się rozbudować komputer Dell ?
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 4 Aug 2017 12:08:59 +0200
    is the real date, Borneq <b...@a...hidden.pl> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Nabyłem za śmieszne pieniądze DELL OPTIPLEX
    >760C2D/3Ghz/ATI3450+4Gram+HDD 0,5TB
    >Chcę przeznaczyć go na serwer backupu. Pamięci nie musi mieć dużo, ale
    >chciałbym wymienić dysk 0.5TB na większy. Czy się da?

    Nie sądzę, żeby Dellowi chciało się bawić w zamawianie dedykowanych
    dysków niezgodnych ze specyfikacją SATA, więc raczej tak :)
    Z tego co widzę na zdjęciach wnętrza obudowy, masz 2 zatoczki 3.5 i
    2x5.25, możesz więc spokojnie władować tam do 4 dysków (po wyjęciu
    DVD) i będzie jeszcze miejsce na ssd z systemem w zatoczce od flopa.

    tl;dr: da się, co ma się nie dać...

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.