  • 1. Data: 2018-08-17 13:10:56
    Temat: Czy diesel móglby sie tak latwo zapalic?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    "ojciec miał dosłownie na moment wyjść na zakupy, gdy nagle zobaczył, że auto zajęło
    się ogniem":
    www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/rybnik-splonelo-
    auto-ojciec-wyciagnal-z-ognia-3-latka/jqgdrxx

  • 2. Data: 2018-08-17 13:25:37
    Temat: Re: Czy diesel móglby sie tak latwo zapalic?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-08-17 o 13:10, ń pisze:
    > "ojciec miał dosłownie na moment wyjść na zakupy, gdy nagle zobaczył, że auto
    zajęło się ogniem":
    > www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/rybnik-splonelo-
    auto-ojciec-wyciagnal-z-ognia-3-latka/jqgdrxx

    A co miał powiedzieć, że był 15 min.
    Pewnie minuta lub mniej wystarczy aby było groźnie.

    Robert

  • 3. Data: 2018-08-17 13:37:57
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    zajęło się ogniem":
    > www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/rybnik-splonelo-
    auto-ojciec-wyciagnal-z-ognia-3-latka/jqgdrxx

    Był kiedyś taki "niewyjaśniony przypadek" z dwójką dzieci. Okazało się,
    że znalazły zgubioną zapalniczkę pod siedzeniem. Ledwo uszły z życiem.
    T.
    Ps. W aucie wszystko jest łatwopalne, a pożar nie musiał być spowodowany
    wyciekiem paliwa. Wystarczą wbite gdzieś przy gorącym silniku jakieś
    resztki roślinne (ja np. parkuję pod tują i mam sporo łatwopalnego
    towaru pod maską - zlatują suszone listki/igły i dostają się pod maskę).
    Czasem jakiś zwierz moze zawlec coś i wić sobie gniazdko, czasem szczur
    albo kuna coś przegryzie...

  • 4. Data: 2018-08-17 14:59:15
    Od: p...@g...com

    Znajomi zostawiali regularnie syna w aucie jak spał i lecieli do Biedry. Idę o zakład
    że na co drugim większym parkingu znalazłbyś jakiegos dzieciaka w aucie. Zaczynałbym
    od starszych aut bez alarmu z obserwacją wnętrza.

  • 5. Data: 2018-08-17 17:20:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W tv powiedzieli ze w tamtym miejscu gowniarstwo bawi sie w rzucanie petard pod
    samochody.

  • 6. Data: 2018-08-18 15:55:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Aug 2018 05:59:15 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > Znajomi zostawiali regularnie syna w aucie jak spał i lecieli do Biedry.

    A kiedy bylo to zdarzenie ?
    Bo w te upaly to bym raczej nie ryzykowal, ale o 19-tej w cieniu ...
    moze ..

    J.

  • 7. Data: 2018-08-18 17:11:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T." <k...@i...pl> wrote in message
> [...]
    >>
    > Był kiedyś taki "niewyjaśniony przypadek" z dwójką dzieci. Okazało się, że
    > znalazły zgubioną zapalniczkę pod siedzeniem. Ledwo uszły z życiem.

    ??? Raczej wręcz przeciwnie.

> [...]
    > listki/igły i dostają się pod maskę). Czasem jakiś zwierz moze zawlec coś
    > i wić sobie gniazdko, czasem szczur albo kuna coś przegryzie...

    Kępka trawy jak się zapali to nie wystarczy energii aby zająć całe auto.

  • 8. Data: 2018-08-18 17:11:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ń" <ń@ń.ń> wrote in message news:pl6a7p$26j$1@node2.news.atman.pl...
    > "ojciec miał dosłownie na moment wyjść na zakupy, gdy nagle zobaczył, że
    > auto zajęło się ogniem":
    > www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/rybnik-splonelo-
    auto-ojciec-wyciagnal-z-ognia-3-latka/jqgdrxx

    Może to był EV? Podobno tylko elektryczne się palą...

  • 9. Data: 2018-08-18 21:09:05
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-18 o 17:11, Pszemol pisze:
    auto-ojciec-wyciagnal-z-ognia-3-latka/jqgdrxx

    > Może to był EV? Podobno tylko elektryczne się palą...
    Nie diesel, ale ktoś mu pomógł, babka zeznała w tv że słyszała wybuch
    pod autem petardy.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2018-08-18 21:11:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-18 o 21:09, Janusz pisze:
    auto-ojciec-wyciagnal-z-ognia-3-latka/jqgdrxx

    > Nie diesel,
    Nie źle, wpierw mówili że diesel a potem w innych wiadomościach że miał lpg.

    --
    Pozdr
    Janusz