  • 1. Data: 2012-01-28 10:10:07
    Temat: Czy dla mercedesa istnieje coś ala ETKA ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Jak w temacie, czyli czy dla mercedesa istnieje katalog części podobny jak
    dla grypy VAG ?.

    ETKA 7.0 (vw audi seat skoda) [PL] + aktualizacje
    http://torrenty.org/torrent/175222

    Jeżeli istniej to poprosze o linki ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2012-01-28 10:17:20
    Temat: Re: Czy dla mercedesa istnieje coś ala ETKA ?.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-28 10:10, Endriu pisze:
> [...]
    > dla grypy VAG ?.
    >
    > ETKA 7.0 (vw audi seat skoda) [PL] + aktualizacje

    O takie rzeczy było pytać przed 26, teraz to Ci nikt nie da ;P

    Szukaj pod nazwami EPC i VIS.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-01-28 13:26:06
    Od: "Wojciech Milewski" <w...@o...pl>

    Witam. Mam pytanie do autora postu. Czy ten link co podales w poscie
    http://torrenty.org/torrent/175222 słuzy do sciagniecia ETKI 7.0 bo bardzo
    by mi sie on przydal. Pytanie stad ze nie bardzo jestem biegły w sciaganiu z
    internetu programów czy tez filmów. Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-01-28 14:30:23
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > by mi sie on przydal. Pytanie stad ze nie bardzo jestem biegły w sciaganiu

    Link służy do ściągnięcia torrenta. Po ściągnięciu torrenta nalezy odpalić
    go w programie:
    Azureus/ BitComet/ uTorrent, BitTornado aby ściągnąć odpowiedni plik -
    tylko uwaga bo może być to nielegalne i grozić:

    ACTA PANA REDAKTORA ZAREMBY
    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=1092

    "[...] Po wejściu w życie zmian prawodawczych zapowiadanych w ACTA,
    posiadanie przeze mnie takowej płyty stanowić będzie podstawę domniemania,
    że jestem piratem. I sąd, nie mając obowiązku wysłuchania moich racji, na
    wniosek koncernu, będzie musiał pozwolić mu wtargnąć do mojej chałupy, żeby
    zarekwirować komputer! [...]".

    P.S. Niemniej gdyby kolega się chciał w ten katalog części zabawić, to
    proponowałbym tę wersję ETKI:
    http://torrenty.org/torrent/489664

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2012-01-30 14:09:01
    Od: " Wanamingo" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Jak w temacie, czyli czy dla mercedesa istnieje katalog części podobny jak
    > dla grypy VAG ?.

    Ciach!
    http://catalog.autodoc.ru/mercedes/
    Eto w Ruskim lengłydżu, ale legal przynajmniej - brać nie narzekać!

    --
    Wanamingo!

  • 6. Data: 2012-01-30 14:09:04
    Od: " Wanamingo" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>