  • 1. Data: 2016-09-18 20:24:16
    Temat: Czy do tej wieży da się dodać jakiś segment z wtyczką USB co by dało radę podpiąć pendraka ?.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Jak w temacie. Czy do tej wieży http://img4.sprzedajemy.pl/540x405_wieza-technics-ma
    sh-732259.jpg da się jakoś dopiąć jakiś segment który obsługiwałby USB ?. Mam w
    okolicy dwie takie wieże całkowicie sprawne i zastanaiwam się czy da się coś z tym
    zrobić żeby można było czytać piosenki z pendraka ?.

    --
    Pozdraiwam
    Endriu

  • 2. Data: 2016-09-18 20:33:43
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.09.2016 o 20:24, Endriu pisze:
> [...]
    > takie wieże całkowicie sprawne i zastanaiwam się czy da się coś z tym
    > zrobić żeby można było czytać piosenki z pendraka ?.

    Kup jakiś tani odtwarzacz mp3 i jego wyjście słuchawkowe podłącz z
    wejściem np. AUX wieży.

    PS. 1. od kiedy się stosuje .? w zdaniu oraz spację przed znakiem
    kończącym zdanie?
    2. "jak w temacie" - najbardziej kretyński sposób zaczynania postu.
    3. delimiter to "-- " u ciebie zabrakło spacji.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2016-09-18 20:45:29
    Temat: Re: Czy do tej wieży da się dodać jakiś segment z wtyczką USB co by dało radę podpiąć pendraka ?. [OT]
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-09-18 o 20:33, Czarek pisze:

> [...]
    > 2. "jak w temacie" - najbardziej kretyński sposób zaczynania postu.
    > 3. delimiter to "-- " u ciebie zabrakło spacji.

    sie czepiać, to na całego... więc:

    1. nigdzie nie było ".?" tylko "?."
    2. podaj zastosowaną metodę oceniania kretyńskości sposobu zaczynania postu.

    a.

  • 4. Data: 2016-09-18 20:47:48
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Kup jakiś tani odtwarzacz mp3 i jego wyjście słuchawkowe podłącz z
    > wejściem np. AUX wieży.

    A smartfona (LG Spirit) idzie pod to podpiąć poprze to aux ?.

    --
    Endriu

  • 5. Data: 2016-09-18 20:51:15
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > 1. nigdzie nie było ".?" tylko "?."
    > 2. podaj zastosowaną metodę oceniania kretyńskości sposobu zaczynania postu.

    Kolego nie czepiaj się kolegi Czarka. Napisałemten post "z dupy" bez jakiegokolwiek
    "polonistycznego" przygotowania wiec mmiał prawo mnie opierdolić...

    Jebłem Ci to Ci jebłem nie drąż
    https://www.youtube.com/watch?v=FWyhglT5rtA

    Endriu

  • 6. Data: 2016-09-18 20:54:41
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.09.2016 o 20:47, Endriu pisze:

    > A smartfona (LG Spirit) idzie pod to podpiąć poprze to aux ?.

    Każdy ze zwykłym analogowym wyjściem słuchawkowym.

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2016-09-18 21:01:22
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > A smartfona (LG Spirit) idzie pod to podpiąć poprze to aux ?.
    >
    > --
    > Endriu

    Kabel adapter Audio Jack 3,5 mm na cinch prawdopodobnie powinien pasować.

    http://allegro.pl/kabel-audio-aux-jack-3-5mm-rca-cin
    ch-stereo-2-8m-i6482757334.html

  • 8. Data: 2016-09-18 21:19:41
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Kabel adapter Audio Jack 3,5 mm na cinch prawdopodobnie powinien pasować.
    >
    > http://allegro.pl/kabel-audio-aux-jack-3-5mm-rca-cin
    ch-stereo-2-8m-i6482757334.html

    Dzięki kolego.

    Endriu

  • 9. Data: 2016-09-18 21:40:47
    Temat: Ad. 2 Na podstawie netykiety.
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    --
    Kaczin

  • 10. Data: 2016-09-18 22:17:03
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-09-18 o 20:54, Czarek pisze:

    > Każdy ze zwykłym analogowym wyjściem słuchawkowym.

    Obawiam się, że sygnał na wyjściu słuchawkowym będzie za mały aby
    prawidłowo wysterować wejście AUX.

    P.P.