  • 1. Data: 2015-07-27 00:12:11
    Temat: Czy jwest coś takiego, a jak jest to czy da się to kupić i czy zadziała?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W tablecie jest bluetooth. Mam fajne nieduże głośniki i chętnie bym je podłączył ale
    mogę to zrobić tylko kablem. Jak by dało się kupić magiczne pudełeczko co by odebrało
    muzyczkke z tabletu to by dla mnie było fajnie. Czego szukać.

  • 2. Data: 2015-07-27 01:00:37
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

> [...]
    odebrało muzyczkke z tabletu to by dla mnie było fajnie. Czego szukać.

    Wpisz hasło "bluetooth audio" na Allegro czy Aliexpress. Złącze USB jest
    tylko do zasilania, audio wychodzi na typowym złączu Jack. Potrzeba
    tylko wzmacniacza do kolumn, albo zestawu aktywnego.

    --
    Michał

  • 3. Data: 2015-07-27 10:08:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>