  • 1. Data: 2016-02-13 11:43:57
    Temat: Czy ktoś z was próbował grać w tej loterii?:)
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    http://niezalezna.pl/76236-kolezanka-minister-od-lot
    erii-paragonowej-wygrala-samochod-los-los-absolutny-
    przypadek

    http://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/201602/145535
    9503_m9a99a_600.jpg

  • 2. Data: 2016-02-13 12:04:28
    Temat: Re: Czy ktoś z was próbował grać w tej loterii?:)
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 13.02.2016 o 11:43, Czesław Wiśniak pisze:
    > http://niezalezna.pl/76236-kolezanka-minister-od-lot
    erii-paragonowej-wygrala-samochod-los-los-absolutny-
> [...]

    Próbowałem w pierwszym miesiącu jej istnienia ale zniechęciło mnie
    wklepywanie tylu danych w bardzo "nieergonomicznym" formularzu.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2016-02-15 08:33:49

    W dniu 2016-02-13 o 12:04, Czarek pisze:
    > Próbowałem w pierwszym miesiącu jej istnienia ale zniechęciło mnie
    > wklepywanie tylu danych w bardzo "nieergonomicznym" formularzu.

    Tak samo.
    Po tym "psipadku" to mam zapewne prawo domagać się odszkodowania :-)