  • 1. Data: 2016-10-27 17:59:58
    Temat: Czy mam NNW
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    Cześć,

    Mam pytanie, czy pamiętacie ile kosztuje w PZU OC+NWW z maksymalnymi
    zniżkami? Mam tylko kwitek na 109 zł i nie wynika z niego czy wykupiłem
    NNW. Mam maksymalne zniżki za bezszkodowość. Płatność w sierpniu 2016.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2016-10-27 20:00:38
    Temat: Re: Czy mam NNW
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr Rezmer i...@d...org ...

> [...]
    > zniżkami? Mam tylko kwitek na 109 zł i nie wynika z niego czy wykupiłem
    > NNW. Mam maksymalne zniżki za bezszkodowość. Płatność w sierpniu 2016.

    Zapytaj PZU.
    Przeciez cena Oc zalezy od wielu czynników - pojazdu, adresu, agenta :) a i
    z tym liczeniem znizek to róznie bywa.

  • 3. Data: 2016-10-27 20:25:03
    Od: Glub <g...@g...com>

    W wawie, w pzu za 109 mam gołe OC.

  • 4. Data: 2016-10-28 19:25:39
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-10-27 o 20:25, Glub pisze:
    > W wawie, w pzu za 109 mam gołe OC.

    U mnie to samo, zadzwoniłem do PZU i powiedzieli mi ze mam tylko OC.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2016-10-28 21:08:25
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    > Użytkownik "Budzik" napisał
    > Zapytaj PZU.
    > Przeciez cena Oc zalezy od wielu czynników - pojazdu, adresu, agenta :) a
    > z tym liczeniem znizek to róznie bywa.

    To nie samochód.
    W całej Polsce za OC w PZU (a tam zawsze było najtaniej) płaci się tyle
    samo przy tych samych zniżkach. Ostatnio było to właśnie 109 zł przy
    max zniżce.

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2016-10-31 00:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@f...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
> [...]
    > W całej Polsce za OC w PZU (a tam zawsze było najtaniej) płaci się
    > tyle samo przy tych samych zniżkach. Ostatnio było to właśnie 109 zł

    Dzieki, nie wiedziałem.