  • 1. Data: 2018-02-19 19:17:56
    Temat: Czy mogę jeździć z unieruchomiona ręką?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Mam unieruchomiony lewy obojczyk. Mogę ruszać lewą ręką od łokcia.
    Czy mogę prowadzić samochód bez obawy, że glina się przyczepi?
    Automat.

    Pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2018-02-19 19:25:08
    Temat: Re: Czy mogę jeździć z unieruchomiona ręką?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-02-19 19:17, WW wrote:
    > Witam
    >
    > Mam unieruchomiony lewy obojczyk. Mogę ruszać lewą ręką od łokcia.
    > Czy mogę prowadzić samochód bez obawy, że glina się przyczepi?
    > Automat.

    Do mnie gliny w Wawie nie przyczepiły się nawet kiedy jechałem rowerem
    mając obie ręce w gipsie...

  • 3. Data: 2018-02-19 21:42:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-02-19 o 19:25, Uncle Pete pisze:
    > nawet kiedy jechałem rowerem mając obie ręce w gipsie...
    Ale opatrunki gipsowe były dwa? :-)

    Robert

  • 4. Data: 2018-02-19 21:59:37
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ale opatrunki gipsowe były dwa? :-)
    >
    > Robert

    Tak, i po kilka palców sprawnych po obu stronach )))

  • 5. Data: 2018-02-21 00:06:38
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    nic im do tego, tak długo, jak ci lekarz nie napisze "zakaz prowadzenia
    pojazdów"

  • 6. Data: 2018-02-21 03:44:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A gdzie on to zapisze zeby bylo wazne? W pj musialby zapisac. Znasz lekarza ktory
    moze cos w pj wpisac? Czy jest obowiazek informowania lekarza ze ma sie pj? A moze
    lekarz ma uprawnienia zeby zarzadac od pacjenta pokazania pj? Ogolnie zajebales z tym
    lekarzem jak chory w kubel.

  • 7. Data: 2018-02-21 10:39:42
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-02-21 03:44, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    lekarz ma uprawnienia zeby zarzadac od pacjenta pokazania pj? Ogolnie zajebales z tym

    Lekarz może zawiadomić Wydział Komunikacji, który cofnie uprawnienia i
    wyśle gościa na badania lekarskie. W praktyce, jak zrozumiałem, nie musi
    wiedzieć, czy pacjent posiada PJ. Często robią to z automatu na wszelki
    wypadek.

    https://www.motofakty.pl/artykul/omdlenie-grozi-utra
    ta-prawa-jazdy.html

    http://www.kurierlubelski.pl/artykul/665299,zemdlal-
    i-stracil-prawo-jazdy-odzyska-swoj-dokument,id,t.htm

  • 8. Data: 2018-02-21 14:41:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wez kolo i jebnij sie w czolo.

  • 9. Data: 2018-02-21 15:39:08
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-02-21 14:41, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wez kolo i jebnij sie w czolo.

    Nie ma jak merytoryczna argumentacja.

  • 10. Data: 2018-02-21 20:54:23
    Od: scobowski <s...@t...pl>