  • 1. Data: 2005-01-03 17:11:24
    Temat: Czy moge pracowac w ochronie ? (KK)
    Od: "Mario" <m...@w...pl>

    Witam
    Mam zamiar zatrudnic sie w firmie ktora ochrania obiekty. Wymagaja ode mnie
    zaswiadczenia o niekaralnosci.Poprosilem o takie zaswiadczenie, niestety
    kiedys mialem maly incydent w sadzie.Sprawa zostala warunkowo umorzona a ja
    dostalem kuratora sadowego na 2 lata (jeszcze go mam) i kare grzywny 50 zl.
    Na zaswiadczeniu pisze:
    W rubryce kwalifikacja prawna czynu zabronionego sa: artykuły
    W rubryce orzeczone kary jest napisane:
    Postepowanie warunkowo umorzono na 2 lata dozór kuratora sadowego,
    swiadczenie pieniezne na rzecz domu dziecka
    Czy to mnie dyskwalifikuje w tym zawodzie?
    Jakie sa podstawy prawne i jakie przepisy mowia o wymaganiach niekaralnosci
    w niektorych zawodach?
    Pozdrawiam
    MD

  • 2. Data: 2005-01-03 17:38:07
    Temat: Zaswiadczenie
    Od: "Mario" <m...@w...pl>

    Zaswiadczenie wyglada tak:
    ten załącznik ma tytuł:
    Informacja o osobie z krajowego rejestru karnego.

    Rodzaj danych, które były przedmiotem informacji o osobie: kartoteka karna

    Zakres danych, które były przedmiotem informacji o osobie:

    tu jest tabelka z kolumnami:

    1. nazwa organu orzekajacego
    2. data wydania oraz uprawomocnienia się orzeczenia
    3. sygnatura akt sprawy
    4. kwalifikacja prawna czynu zabronionego: tytaj są wypisane artykuły oraz w
    częsci nazwanej "orzeczone kary, środki karne, środki zabezpieczające,
    warynkowe umorzenie postępowania karnego" jest napisane: postepowanie
    warunkowo umorzono na 2 lata dozór kuratora sadowego, .... swiadczenie
    pieniezne na rzecz....

    5. wykonanie kary zawieszono na lat: PUSTO
    6. Wykonanie kary, środków karnych, środkow zabezpieczajacyc: PUSTO

  • 3. Data: 2005-01-03 20:56:34
    Temat: Re: Czy moge pracowac w ochronie ? (KK)
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy to mnie dyskwalifikuje w tym zawodzie?
    > Jakie sa podstawy prawne i jakie przepisy mowia o wymaganiach

    Jeżeli byłeś karany za przestępstwo umyślne to nie możesz pracować jako
    ochroniarz. Poczytaj
    Dz.U.1997.114.740 (U) Ochrona osób i mienia.
    Rozdział 5 Wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony

  • 4. Data: 2005-01-03 21:29:52
    Od: "Mario" <m...@w...pl>

    > Jeżeli byłeś karany za przestępstwo umyślne to nie możesz pracować jako
    > ochroniarz. Poczytaj
    > Dz.U.1997.114.740 (U) Ochrona osób i mienia.
    > Rozdział 5 Wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony
    Dziekuje
    Ale nie bylem karany i nie bylo wyroku skazujacego tylko warunkowe
    umorzenie. Czy w tym wypadku tez nie moge podjac pracy w ochronie?
    Pracodawca nie wymaga
    ode mnie licencji, praca jest na umowe-zlecenie.

  • 5. Data: 2005-01-04 02:12:55
    Od: Wiesław <v...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 18:11:24 +0100, Mario napisał(a):

> [...]
    > Czy to mnie dyskwalifikuje w tym zawodzie?
    > Jakie sa podstawy prawne i jakie przepisy mowia o wymaganiach niekaralnosci

    Jak juz zabuliles za zaswiadczenie to idz i sproboj poprostu.