  • 1. Data: 2009-06-11 08:07:27
    Temat: Czy można podłączyć się do netu via bluetooth?
    Od: Little Brother <r...@g...com>

    Witam wszystkich.
    Posiadam SE P910i, który leży w szufladzie bezużytecznie, a chciałbym
    wykorzystać jego całkiem sporych wymiarów wyświetlacz do oglądania np.
    tv na żywo - łącząc się do netu przez bluetooth. Czy jest to już
    możliwe, czy też mogę o tym zapomnieć? Mam też następcę P910i o
    symbolu P990i z wbudowanym modułem wi-fi i ponieważ niewiele dzwonię,
    oglądam tv france 24 na żywo.

  • 2. Data: 2009-06-11 11:15:39
    Temat: Re: Czy można podłączyć się do netu via bluetooth?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Little Brother" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
> [...]
    >wykorzystać jego całkiem sporych wymiarów wyświetlacz do oglądania np.
    >tv na żywo - łącząc się do netu przez bluetooth. Czy jest to już

    A słyszałeś kiedyś żeby jakiś dostawca netu udostepniał go przez BT ?

    >Mam też następcę P910i o
    >symbolu P990i z wbudowanym modułem wi-fi i ponieważ niewiele dzwonię,
    >oglądam tv france 24 na żywo.

    no i co ? ja mam pralkę

  • 3. Data: 2009-06-11 11:37:12
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Kot Prezydenta" napisał:

    > A słyszałeś kiedyś żeby jakiś dostawca netu udostepniał go przez BT ?

    Oczywiście - TPSA. Tylko trzeba było "wziąć" LiveBoksa ;->
    Podłączyłem tak kiedyś laptopa - nawet działało, z komórką nie próbowałem.

    JoteR

  • 4. Data: 2009-06-11 11:43:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Jun 2009 13:15:39 +0200, Kot Prezydenta wrote:

    >A słyszałeś kiedyś żeby jakiś dostawca netu udostepniał go przez BT ?

    Sam sobie mozesz zostac providerem i udostepnic :-)

    Tylko ze potem zapewne sie okaze ze programisci telefonu tego nie
    przewidzieli, i w te strone nie dziala..

    J.

  • 5. Data: 2009-06-12 11:58:44
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście - TPSA. Tylko trzeba było "wziąć" LiveBoksa ;->
    > Podłączyłem tak kiedyś laptopa - nawet działało, z komórką nie próbowałem.

    Komórkę do liveboxa czy do laptopa po to aby miec dostęp do netu oczywiście
    można podłączyć i nie raz to robilem tyle tylko że pytacz nie wspominal o
    tym że ma net a raczej szuka dostawcy

  • 6. Data: 2009-06-13 21:41:49
    Od: Little Brother <r...@g...com>

    > Komórkę do liveboxa czy do laptopa po to aby miec dostęp do netu oczywiście
    > można podłączyć i nie raz to robilem tyle tylko że pytacz nie wspominal o
    > tym że ma net a raczej szuka dostawcy

    Faktycznie, mea culpa. Net bez jak i przewodowy posiadam od UPC, 15 Mb/
    s Down i 2 Upload.

> [...]
    >Mam też następcę P910i o
    >symbolu P990i z wbudowanym modułem wi-fi i ponieważ niewiele dzwonię,

    no i co ? ja mam pralkę

    Tu też niedopisałem, że w podobny sposób chciałbym odbierać transmisje
    strumieniowe, np. live tv, youtube etc.
    na moim P910i.

  • 7. Data: 2009-06-13 21:46:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Little Brother"
    qo.googlegroups.com

    > Faktycznie, mea culpa. Net bez jak i przewodowy posiadam od UPC, 15 Mb/
    > s Down i 2 Upload.

    W ramach OT malutkie pytanie - jak ci chodzi ten od UPC? Ostatnio mnie
    molestują i zachęcają do przejścia do nich, ale ja ciągle się waham :)