  • 1. Data: 2017-08-15 15:31:11
    Temat: Czy napewno diesle w odwrocie?
    Od: Majka <k...@g...com>

    Czytam grupę, odnoszę wrażenie, ze diesle odchodzą do lamusa. Bo są skomplikowane, bo
    trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą wpuszczane do miast...

    Tymczasem są modele samochodów oferowane wyłącznie z silnikami diesla:
    http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger
    ,3.pdf
    strona 17.
    Auto oferowane z dieslami 2.2 (125km), 2.2 (150km) i 3.2 (200km).

    Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu
    tylko diesle?

    majka

  • 2. Data: 2017-08-15 16:14:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A skad my mamy wiedziec dlaczego w tym samochodzie tylko dizle.

  • 3. Data: 2017-08-15 16:40:23
    Temat: Re: Czy napewno diesle w odwrocie?
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to proste: wszystko regulują wykładane na przykład na politechnice
    warszawskiej wnioski końcowe! jednakże aby je usłyszeć to trzeba bardzo
    ciężką, solidną i systematyczną walką o osiągnięcie modelu optymalnego
    popis/eu zasłużyć!

  • 4. Data: 2017-08-15 17:32:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-15 o 15:31, Majka pisze:

    > Czytam grupę, odnoszę wrażenie, ze diesle odchodzą do lamusa. Bo są skomplikowane,
    bo trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą wpuszczane do miast...

    To że większość biedaków potrzebuje toczydła małego, taniego i na gaz
    nie oznacza że dizle odchodzą do lamusa. Dla przedstawiciela handlowego
    robiącego dwieście czy trzysta kilometrów dziennie dizel nadal
    jest najlepszy.

    Można i pewnie nawet wkładają.
    Ale nie dla europy.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-08-15 18:32:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-08-2017 o 15:31, Majka pisze:
> [...]
    >
    > Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu

    Pewnie głównie akcyza.

  • 6. Data: 2017-08-15 20:16:57
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-08-15 15:31, Majka wrote:
> [...]
    >
    > Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu

    pickupy w stanach nie podpadaja pod regulacje dla samochodow tylko dla
    ciezarowek wiec pewnie luzniejsze normy maja

    a ze to auto robocze to kazdy chce trwalego silnika z dobrym momentem a
    nie wysilonej litrowej pierdziawki z zestawm turbin

  • 7. Data: 2017-08-16 13:22:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Aug 2017 18:32:53 +0200, Cavallino napisał(a):
    bo trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą wpuszczane do miast...

    ,3.pdf

    > Pewnie głównie akcyza.

    Na diesle nizsza ?
    Czy traktuja to jako ciezarowke, a tam nie ma ?

    J.

  • 8. Data: 2017-08-16 13:51:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-08-15 o 20:16, m4rkiz pisze:

> [...]
    >
    > a ze to auto robocze to kazdy chce trwalego silnika z dobrym momentem a
    > nie wysilonej litrowej pierdziawki z zestawm turbin

    No to niech będzie normalny benzyniak bez turbo z odpowiednim momentem.

    Nie każdy chce certolić się z dwumasą, padającymi pompowtryskiwaczami,
    zatkanymi DPFami i chlaniem oleju w dizlu.

  • 9. Data: 2017-08-16 17:45:48
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 13:51 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Nie każdy chce certolić się z dwumasą, padającymi pompowtryskiwaczami,
    > zatkanymi DPFami i chlaniem oleju w dizlu.

    Kup nowy (nie niemiecki) samochód z silnikiem diesla i nie będziesz miał
    powyższych problemów. Jak kupisz z klasycznym automatem to na pewno nie
    będziesz miał problemów z dwumasą i sprzęgłem (bo ich nie będzie).

    TG

  • 10. Data: 2017-08-16 21:40:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-08-2017 o 13:22, J.F. pisze:
    skomplikowane, bo trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą
    wpuszczane do miast...

    > Na diesle nizsza ?

    Nie - ale oni nie mają małych silników benzynowych, nadających się do
    tego kloca.