    From: Kamil . . . <rekap33@_NOSPAM_o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Czy to już czas na R1 czy jeszcze nie
    Date: Sun, 28 Aug 2016 17:14:38 +0000 (UTC)

    Witam serdecznie. Jestem tu całkowicie nowy (każdy kiedyś zaczynał) i wiem
    że może tematów takich jest wiele lecz ja chcę założyć nowy. Otóż od
    dziecka kręciły mnie motocykle, od 10 roku życia aż po dziś dzień (mam 28
    lat)nie miałem przerwy takiej, że nie posiadałem motocykla... były romety
    wski mz i od 6 lat jeżdzę kawasaki er5 .Teraz postanowiłem iść wyżej,
    mianowicie rozmyślam zakup yamahy r1 rn 12. Teraz pytanie do
    doświadczonych czy mogę śmiało siadać na ten sprzęt??? podkreślam że nie
    kieruję się tym żeby wstawiać w opór, chce mięć dobry sprzęt, no może
    czasem żeby było tak czym konkretnie pojechać w odpowiednich do tego
    warunkach. Z góry dziękuję i pozdrawiam.