  • 1. Data: 2019-06-29 17:48:33
    Temat: Czy to już koniec pendrajwa?
    Od: "EZ" <n...@s...com>

    Mam pendrajwa 32 GB, który nie chciał zapisać pliku
    z powodu braku miejsca, gdy miał zajętość ok. 8 GB.
    Po przepisaniu wszystkiego (bez kłopotów) na inny
    nośnik i sformatowaniu nadal nie pozwala niczego
    zapisać z powodu braku miejsca.
    Da się jeszcze coś z nim zrobić? Jak?

    Pozdrawiam
    EZ

  • 2. Data: 2019-06-29 18:05:47
    Temat: Re: Czy to już koniec pendrajwa?
    Od: "EZ" <n...@s...com>

    Użytkownik "EZ" <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Po przepisaniu wszystkiego (bez kłopotów) na inny
    > nośnik i sformatowaniu nadal nie pozwala niczego

    Po sformatowaniu pokazuje prawidłową wielkość całkowitą
    i wielkość niezajętego miejsca. Ale zapisać na nim niczego
    się nie da. Do dzisiaj działał bez zarzutu.

    Pozdrawiam
    EZ

  • 3. Data: 2019-06-29 18:13:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jun 2019 18:05:47 +0200, EZ napisał(a):

    > Do dzisiaj działał bez zarzutu.

    A bywało w przeszłości że miałeś na nim więcej niż 8 GB?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2019-06-29 18:17:46
    Od: ń <...@...n>

    Spróbuj sformatować narzędziem ze strony producenta pendrajwa lub programikiem SD
    Card Formater ze strony SD Card Association.
    Pełny format, nie szybki.

  • 5. Data: 2019-06-29 18:20:11
    Od: "EZ" <n...@s...com>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A bywało w przeszłości że miałeś na nim więcej niż 8 GB?

    Tak, wiele razy. Czasami był prawie pełny.

    Pozdrawiam
    EZ

  • 6. Data: 2019-06-29 18:27:40
    Od: "EZ" <n...@s...com>

    Użytkownik "ń" <...@...n> napisał w wiadomości
    > Spróbuj sformatować narzędziem ze strony producenta pendrajwa lub
    > programikiem SD Card Formater ze strony SD Card Association.
    > Pełny format, nie szybki.

    OK. Spróbuję. Dzięki.

    Pozdrawiam
    EZ

  • 7. Data: 2019-06-29 21:06:46
    Od: ń <...@...n>

    Jest jeszcze taki myk, ze jak pamięć flash pada, to dobrzy producenci pamięci (taka
    funkcja sterownika) pozwalają odczytać to, co
    zapisane, ale już nie pozwalają nagrywać, dla ochrony przed ewentualną utratą nowych
    danych.

  • 8. Data: 2019-07-07 16:18:41
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 29.06.2019 o 17:48, EZ pisze:
    > Mam pendrajwa 32 GB, który nie chciał zapisać pliku
    Hehe...po przeczytaniu tytułu postu pomyślałem, że po odejściu
    do lamusa dyskietek, przyszedł już czas na pendrive'y. ;-)

    --
    Pzdr.
    Marek