  • 1. Data: 2018-12-12 19:15:50
    Temat: Czy to może być prawda? Przyczyną śmierci ładujący się telefon
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    Nastoletnia mistrzyni sztuk walki nie żyje. Przyczyną śmierci ładujący
    się telefon
    Więcej:
    http://www.sport.pl/inne/7,102005,24271379,nastoletn
    ia-mistrzyni-sztuk-walki-nie-zyje-przyczyna-smierci.
    html#s=BoxOpImg4

    Jak sądzicie czy to możliwe ??

    Pozdr. PK

  • 2. Data: 2018-12-12 19:17:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Dec 2018 19:15:50 +0100, Paweł Kasztelan napisał(a):

    > Jak sądzicie czy to możliwe ??

    Nie sądzę. Wszystkie znane mi ładowarki mają separację galwaniczną od
    sieci.
    PS. przed wykrzyknikiem nie robimy spacji :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-12-12 19:17:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Dec 2018 19:15:50 +0100, Paweł Kasztelan napisał(a):

    > Jak sądzicie czy to możliwe ??

    Nie sądzę. Wszystkie znane mi ładowarki mają separację galwaniczną od
    sieci.
    PS. przed wykrzyknikiem czy pytajnikiem nie robimy spacji :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-12-12 19:44:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wpisz w wyszukiwarke jej nazwisko. Jak mistrzyni to powinna wystepowac nie tylko na
    stronach opisujacych jak umarla. Zdjecia z zawodow powinny byc itd.

  • 5. Data: 2018-12-12 19:45:36
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 12 grudnia 2018 12:13:36 UTC-6 użytkownik Paweł Kasztelan napisał:
> [...]
    > Więcej:
    > http://www.sport.pl/inne/7,102005,24271379,nastoletn
    ia-mistrzyni-sztuk-walki-nie-zyje-przyczyna-smierci.

    Tak jak to opisali to nie. Ale moze miala tam gdzies przedluzacz z wpietym zasilaczem
    i jak jej fon wpadl do wody to w panice zaczepila o kable i wpadl do wody.

    Ale i tu nawet mam watpliwosci bo jakim cudem przez organizm ma sie zamknac obwod?
    Nawet zakladajac ze nie bylo tam roznicowki i cale 25A poszly w wode w wannie to ile
    czasu to moglo trwac i czy w tym czasie czlowiek w wannie bylby poddany jakiemu
    kolwiek dzialaniu?

    Na jutubie jest filmik jak gostek w misce wody to testuje. Musial zblizyc palec na
    jakies 3-5cm do druta pod napieciem zeby cokolwiek czuc.

    Mi ten nius smierdzi fejkiem na pare tysiecy km bo tyle mam do ruskich...

  • 6. Data: 2018-12-12 19:50:55
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/12/2018 19:17, Jacek Maciejewski wrote:
    > Nie sądzę. Wszystkie znane mi ładowarki mają separację galwaniczną od
    > sieci.

    Na schemacie. A potem trzeba tylko chińczyka który nawijając trafo
    zahaczy o obudwę i troche izloacji mu się zetrze ...

    Miałem w domu ładowarkę która miałą fazę na masie USB. W środku
    separacja galwaniczna miała może z 0.2mm i była zwarta blobem cyny. Ale
    za to tania była.

    Big Clive też jedną rozbierał z defektem trafo.

  • 7. Data: 2018-12-12 20:04:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Dec 2018 10:44:25 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Wpisz w wyszukiwarke jej nazwisko.

    No wpisałem. Z życiorysu google odnotowały tylko śmierć :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2018-12-12 20:07:34
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > PS. przed wykrzyknikiem czy pytajnikiem nie robimy spacji :)

    Gdy wstawia się dwa pytajniki to jak najbardziej :)

  • 9. Data: 2018-12-12 20:15:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Dec 2018 20:07:34 +0100, t-1 napisał(a):

    > Gdy wstawia się dwa pytajniki to jak najbardziej :)

    Może skoro dwa to i dwie spacje? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2018-12-12 21:25:08
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-12-12 o 19:45, s...@g...com pisze:

> [...]
    czasu to moglo trwac i czy w tym czasie czlowiek w wannie bylby poddany jakiemu

    Może odpływ wanny nie połączony do plastikowych rur tylko żeliwnych.
    Mieszkałem kiedyś w mieszkaniu gdzie tak było i trzeci kabel do gniazdka
    w łazience podciągnięty od obejmy na rurze. Do mieszkania przychodziły
    tylko dwa przewody i na każdym był bezpiecznik, a o różnicówce to wtedy
    nie słyszałem.
    Jak przedłużacz wpadł do wody to może przepływ na tyle duży, że wywaliło
    bezpiecznik i to pechowo ten od neutralnego. A nawet jak nie wywaliło to
    może te kilkadziesiąt mA popłynęło do odpływu przez ciało.
    A może w ładowarce za grosze było zwarcie wyjścia do kołka który akurat
    pechowo trafił na fazę a nie neutralny.
    Ten artykuł widziałem wczoraj, a dziś spotkałem drugi, gdzie ktoś pisał,
    że jeśli gniazdko w przepisowej odległości od wanny to musiała używać
    przedłużacza.

    Jak byłem w liceum to ojca mojego kolegi z podstawówki zabiła
    elektryczna golarka ale nic więcej nie wiem.

    > Na jutubie jest filmik jak gostek w misce wody to testuje. Musial zblizyc palec na
    jakies 3-5cm do druta pod napieciem zeby cokolwiek czuc.

    Jak uzupełni eksperyment o uziemiony odpływ to zapewne będzie inaczej.

    > Mi ten nius smierdzi fejkiem na pare tysiecy km bo tyle mam do ruskich...

    Ja bym nie wykluczał, że u ruskich jest duża szansa na instalację jak
    opisałem.
    P.G.