  • 1. Data: 2019-01-09 02:21:55
    Temat: Czy tylko ja uważam, że...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    ...to jest koncertowe rozpierdalanie naszych podatków ?

    https://automatykab2b.pl/gospodarka/50337-piap-dosta
    rczy-dla-polskiego-wojska-roboty-patrolowe

    2.300.000 zł za 50-kilogramowego robocika gąsienicowego o wysokości metra ??

    To jednak prawda, że PIAP robi byle jak, ale za to kurewsko drogo.
    Swego czasu na targach AUTOMATICON widziałem za ponad 100.000 drukarkę
    3D z PIAPu, której konkurenta można kupić za 50% tej ceny. W dodatku z
    niedopracowanym oprogramowaniem. No ale to PIAP - każdy urzędas powie,
    że sprzęt "prawilny".

    Bez zaglądania do parametrów przebijam tą cenę o 500.000 w dół. 40 mln
    złotych oszczędności dla budżetu.

    Dodatkowo urzędasowi kupię wypasionego Bentleya. A, zapomniałem - pewnie
    oni już tam są odpowiednio umówieni w tej sprawie...

  • 2. Data: 2019-01-09 03:05:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uwazam dokladnie tak jak Ty. Odjebuje decydentom. Dlatego maksymalnie na dwie
    kadencje powinni byc wybierani. Jak sa dluzej traca kontakt z rzeczywistoscia.

  • 3. Data: 2019-01-09 07:26:20
    Temat: Re: Czy tylko ja uważam, że...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

> [...]
    rczy-dla-polski
    > ego-wojska-roboty-patrolowe
    >
    > 2.300.000 zł za 50-kilogramowego robocika gąsienicowego o

    Tryby ze złota.

    https://www.youtube.com/watch?v=LmxQMB9f6Fk

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2019-01-09 08:33:56
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 02:21:57 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:

    > Bez zaglądania do parametrów przebijam tą cenę o 500.000 w dół.

    No to ja przebijam o kolejne pół bańki. Qrva, za takie kontrakty powinien być
    prokurator.

  • 5. Data: 2019-01-09 08:48:55
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 09-01-2019 o 02:21, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Dodatkowo urzędasowi kupię wypasionego Bentleya. A, zapomniałem - pewnie
    > oni już tam są odpowiednio umówieni w tej sprawie...

    Był na to przetarg czy zamówienie z wolnej reki?

    yabba

  • 6. Data: 2019-01-09 08:57:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Jan 2019 23:33:56 -0800 (PST), s...@g...com
    napisał(a):

    > No to ja przebijam o kolejne pół bańki. Qrva, za takie kontrakty powinien być
    prokurator.

    Po pierwsze - nie czytaliscie umowy, moze tam jest opracowanie nowego
    projektu, moze dodatkowe wymagania - np konstrucja niemetalowa,
    bezpieczne systemy lacznosci. Moze drugie tyle w zestawie czesci
    zamiennych. Dodajcie szkolenia w calym kraju, serwis, i gwarancje na 5
    lat w warunkach poligonowych.

    A za nasze pieniadze paru profesorow bedzie lepiej zylo, co i tak
    byliby na panstwowym garnuszku. I paru inzynierow.

    Co najwyzej za rok trzeba poslow napuscic - NIK PIAP sprawdzi i
    zobaczy kogo zatrudnia i za co placi.
    Bo Bentleya urzedasowi PIAP nie kupi, ale zone moze zatrudni.
    Tylko pensja nie bedie 60 tys.

    J.

  • 7. Data: 2019-01-09 09:09:20
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    sundayman wrote:

    > 2.300.000 zł za 50-kilogramowego robocika gąsienicowego o wysokości
    > metra ??

    Tyle, co kadencja wodzianki u Glapy, a użyteczność większa.

    > To jednak prawda, że PIAP robi byle jak, ale za to kurewsko drogo.

    No ale o co chodzi? Odzyskujemy przemysł narodowy, nie rzucim ziemi,
    wspieramy *polskie* miejsca pracy. To się dla suwerena liczy, a nie
    jakaś tam jakoś czy użyteczność. O cenie nawet szkoda pisać.
    "Wiesz co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom całego
    społeczeństwa."

    > Swego czasu na targach AUTOMATICON widziałem za ponad 100.000 drukarkę
    > 3D z PIAPu, której konkurenta można kupić za 50% tej ceny. W dodatku z
    > niedopracowanym oprogramowaniem.

    "To jest miś na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym
    misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze,
    przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo i nikt nie ma
    prawa się przyczepić, bo to jest miś społeczny, w oparciu o sześć
    instytucji"

    Z całym szacunkiem, ale nie ma znaczenia, na jakich targach bywasz,
    tylko na jakich Naczelnik bywa.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2019-01-09 09:57:00
    Od: s...@g...com

> [...]
    rczy-dla-polskiego-wojska-roboty-patrolowe

    > 2.300.000 zł za 50-kilogramowego robocika gąsienicowego o wysokości metra ??

    A może te roboty są poświęcone? A koszty z tym związane są dosyć wysokie.

  • 9. Data: 2019-01-09 11:18:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Jan 2019 02:21:55 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > ...to jest koncertowe rozpierdalanie naszych podatków ?
    > https://automatykab2b.pl/gospodarka/50337-piap-dosta
    rczy-dla-polskiego-wojska-roboty-patrolowe

    Ceny określa się ta samą metodą co w przypadku tego urządzenia do
    programowania wody z wątku obok:

    https://quintsysteme.com/shop/produkt/quintdrink/

    --
    Marek

  • 10. Data: 2019-01-09 14:09:45
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 9 Jan 2019 00:57:00 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    rczy-dla-polskiego-wojska-roboty-patrolowe

    > A może te roboty są poświęcone? A koszty z tym związane są dosyć wysokie.

    Jak wiadomo, wszystko co poświęcone jest lepsze.
    Czy zatem poświęcony "sprzęt bojowy" zabija lepiej?