  • 21. Data: 2019-01-10 08:58:46
    Temat: Re: Czy tylko ja uważam, że...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Ilona" <i...@u...net> napisał w wiadomości
    news:q162tk$v0n$1@node2.news.atman.pl...
    (o przepłacaniu)
    > Odnosze wrażenie, że od pewnego czasu doskonali się jedynie środki
    > umożliwiające przeciwdziałanie 'warchołom i wichrzycielom'.

    Od 50 lat? Od więcej lat?
    Bo mi po łbie chodzi, że już dawno temu to słyszałem...

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 22. Data: 2019-01-10 09:22:48
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 10 Jan 2019 01:06:02 +0100, sundayman wrote:
    > Mój znajomy kiedyś otwierał punkt demontażu samochodów czy jakoś tak.
    > Przychodzi pan urzędnik ;
    > - dzień dobry czy ma pan zbiornik nachujwieco ?
    > - mam. Proszę ! Działa.
    > - Jakiej firmy ?
    > - Zenon Products. Za 5000. Działa świetnie.
    > - Do dupy. Nie może być. Musi być z PIAP. Cena 16.000.
    > - Dlaczego ??
    > - Takie som przepisy. Musi być ten z PIAP, bo ma
    > bardzoważnompieczontkie.

    Mogę tylko zgadywać, że o jakąś gwarancję szczelności czegoś chodziło,
    coby zużyte oleje czy inne podobne się nie rozlewały po okolicy. Po
    mojemu, aby to zapewnić w rozsądnym stopniu można albo kontrolować
    szczelność wszystkich baniaków co to Heniek z Zenkiem pospawali w
    weekend, albo wymagać atestowanych pojemników które przechodzą jakąś
    (wyobraźmy sobie, że wiarygodną) centralną kontrolę jakości...

    Mateusz