  • 1. Data: 2019-11-29 14:23:11
    Temat: Czy w Polsce obsługuje się jeszcze 'na poważnie' centrale PC, E-10?
    Od: k...@g...com

    Wiem gdzie jest jedna PC. Oczywiście nie jest tu mowa o Orange. Słyszałem, że jeszcze
    w uzyciu są E-10B. Jakie są aktualne w użyciu centrale z 'wymaganą' obsługą?

  • 2. Data: 2019-12-06 21:13:57
    Od: Ircys Ircys <i...@p...pl>

    W dniu piątek, 29 listopada 2019 14:23:12 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
    > Słyszałem, że jeszcze w uzyciu są E-10B.

    Dobrze słyszałeś.

    Ircys

  • 3. Data: 2019-12-08 00:12:17
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2019-12-06 o 21:13, Ircys Ircys pisze:

    > Dobrze słyszałeś.

    Kurczę, napiszcie, gdzież one są zamiast się "tajniaczyć"... ;-)

    --

    Piotr

  • 4. Data: 2020-03-27 10:51:22
    Od: Ircys Ircys <i...@p...pl>

    W dniu niedziela, 8 grudnia 2019 00:11:45 UTC+1 użytkownik PiotRek napisał:

    > Kurczę, napiszcie, gdzież one są zamiast się "tajniaczyć"... ;-)

    MON i nie tylko

    Ircys

  • 5. Data: 2020-03-27 23:53:02
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 10:51, Ircys Ircys pisze:

    > MON i nie tylko

    Dzięki, a w jakim mieście? I co się kryje pod "i nie tylko"?

    Kiedyś udało mi się dostać na centralę wojskową - i (o ile dobrze
    pamiętam) to była centrala Siemensa. Ale to było dwadzieścia parę lat
    temu...

    --

    Piotr

  • 6. Data: 2020-03-28 11:34:27
    Od: Ircys Ircys <i...@p...pl>

    W dniu piątek, 27 marca 2020 23:52:54 UTC+1 użytkownik PiotRek napisał:

    > Kiedyś udało mi się dostać na centralę wojskową - i (o ile dobrze
    > pamiętam) to była centrala Siemensa. Ale to było dwadzieścia parę lat
    > temu...

    MON nigdy nie miało HOST-a Siemensa. Ewentualnie mogło gdzieś korzystać
    z jakiś abonenckich, ale to dawno i nie....
    MON pokochało Alcatela. Niestety (to na prawdę dobry sprzęt) życie i krajowa polityka
    zabiły(zabijają) tą miłość.

    Ircys

  • 7. Data: 2020-03-28 21:11:55
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2020-03-28 o 11:34, Ircys Ircys pisze:

> [...]
    > z jakiś abonenckich, ale to dawno i nie....
    > MON pokochało Alcatela. Niestety (to na prawdę dobry sprzęt) życie i krajowa

    Hmmm... Całkiem możliwe, że pomyliłem z centralą PKP.

    Aha, wcześniej pisałem o centrali elektromechanicznej (a nie o EWSD).

    --
    P.

  • 8. Data: 2020-03-29 14:41:41
    Od: Ircys Ircys <i...@p...pl>

    W dniu sobota, 28 marca 2020 21:12:06 UTC+1 użytkownik PiotRek napisał:

    polityka zabiły(zabijają) tą miłość.

    > Hmmm... Całkiem możliwe, że pomyliłem z centralą PKP.

    hmm... wcześniej pisząc "i nie tylko" miałem też na myśli właśnie PKP :)

    Ircys

  • 9. Data: 2020-04-11 17:47:15
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 grudnia 2019 00:11:45 UTC+1 użytkownik PiotRek napisał:>
    > Kurczę, napiszcie, gdzież one są zamiast się "tajniaczyć"... ;-)

    A centrale międzynarodowe w sieci dawnej TPSA to nie są wciąż E10B?

    W maju 2019 na dolnym śląsku spotkałem taką szafę - pewnie jakieś RSU czy jak to się
    zwało.
    Więc E10B chuba nadal ma się dobrze - lub przynajmniej tak samo źle jak cała reszta
    POTSów.

    https://photos.app.goo.gl/jRCjV8x4uMXxQ3B49
    https://photos.app.goo.gl/ZSWmsRZUdAhPXroG6

    Pozdr.,
    js

  • 10. Data: 2020-04-11 19:25:54
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    On Saturday, April 11, 2020 at 8:47:16 AM UTC-7, Jacek Skórzewski wrote:
> [...]
    się zwało.
    > Więc E10B chuba nadal ma się dobrze - lub przynajmniej tak samo źle jak cała reszta

    A tak przy okazji - jak wygląda teraz liczba 'linii głównych' czy jak to się
    nazywało? Czy jest gdzieś raportowana (i czy osobno) liczba dostępów VoIP (neostrada,
    kablówki)? W numeracji wiem że jest pogrom, kiedyś uruchamiając centralke próbowałem
    jakieś losowe numery na zakresach które były w 100% obsadzone i po prostu nie mogłem
    trafić na czynną linie.
    P.