  • 1. Data: 2019-11-29 14:23:11
    Temat: Czy w Polsce obsługuje się jeszcze 'na poważnie' centrale PC, E-10?
    Od: k...@g...com

    Wiem gdzie jest jedna PC. Oczywiście nie jest tu mowa o Orange. Słyszałem, że jeszcze
    w uzyciu są E-10B. Jakie są aktualne w użyciu centrale z 'wymaganą' obsługą?

  • 2. Data: 2019-12-06 21:13:57
    Od: Ircys Ircys <i...@p...pl>

    W dniu piątek, 29 listopada 2019 14:23:12 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
    > Słyszałem, że jeszcze w uzyciu są E-10B.

    Dobrze słyszałeś.

    Ircys

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: