  • 1. Data: 2016-05-23 21:41:56
    Temat: Czy warto kupić hondę mtx 80
    Od: ProPlayer13 <grykrystian12s@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam! Jak myślicie opłaca mi się kupić tą hondę mtx 80? :) Link do
    ogłoszenia: https://sprzedajemy.pl/honda-mtx-80-nr37092442 Warta swojej
    ceny? Na co zwracać uwagę przy kupnie??
    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2016-05-23 22:15:35
    Temat: Re: Czy warto kupić hondę mtx 80
    Od: masti <g...@t...hell>

    ProPlayer13 wrote:

    > Witam! Jak myślicie opłaca mi się kupić tą hondę mtx 80?

    a ile zarobisz jeżdżąc? bo jak nic to się nie opłaca

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-05-23 22:22:47
    Od: ProPlayer13 <grykrystian12s@_NOSPAM_wp.pl>

    Mi chodzi ogółem czy opłaca się to moto kupić, czy warte ceny ;)