  • 21. Data: 2019-02-07 12:45:36
    Temat: Re: Czy warto produkować coś w Polsce dzisiaj
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2019 19:02:43 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Moment, ja sie pogubilem.
    > Przed chwila napisales, ze jak ktos byl pierwszy, to moze produkowac
    > dalej.
    > To moze czy nie moze ?

    Jak był pierwszy to może.

  • 22. Data: 2019-02-08 04:09:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Moment, ja sie pogubilem.
    > Przed chwila napisales, ze jak ktos byl pierwszy, to moze produkowac
    > dalej.
    > To moze czy nie moze ?

    Może.

> [...]
    > sprzedazy,
    > to osoba B zglaszajac pozniej taki sam wynalazek, nie powinna dostac

    Też tak to rozumiem.

    > Diabel jeszcze tkwi w szczegolach, bo jesli Grecy zrobili to jakos, a
    > B opatentowała nieco inne rozwiazanie, to sie moze upierac, ze patent
    > dotyczy tych modyfikacji.

    Diabeł często tkwi w szczegółach, bo np. nie wystaczy dokonac prostych
    modyfikacji. Uwalono mi cos kiedyś stosując argumentację, że ci Grecy,
    gdyby posiadali wiedzę w tej dziedzinie którą obecnie posiadamy to
    byłoby dla nich oczywiste, że można TEŻ zrobić to co zaproponowalismy.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2019-02-08 13:12:36
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lutego 2019 12:09:39 UTC+9 użytkownik Marcin Debowski napisał:

> [...]
    > gdyby posiadali wiedzę w tej dziedzinie którą obecnie posiadamy to
    > byłoby dla nich oczywiste, że można TEŻ zrobić to co zaproponowalismy.

    Też to miałem. Może i nie możemy znaleźć podobnego rozwiązania w literaturze, może i
    wniosek jest o bardzo konkretne rozwiązanie, ale nam i tak się wydaje że to zbyt
    proste żeby ktoś dotychczas na to nie wpadł :-)

  • 24. Data: 2019-02-08 15:49:00
    Temat: Czy warto produkować coś w Polsce dzisiaj
    Od: 4...@g...com

    Jesli zmiescisz sie w chinskiej cenie i na tym zarobisz to bedzie warto produkowac
    pod warunkiem ze ktos bedzie chcial kupowac. Opatentowanie zeby Chinczycy nie mogli
    jakis czas produkowac wybij sobie z glowy.

  • 25. Data: 2019-03-02 13:21:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 6 Feb 2019 14:28:29 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Tylko zebysmy sie zrozumieli - nie mozna opatentowac "idei
    > urzadzenia".

    Tylko w Polsce?

    --
    Marek

  • 26. Data: 2019-03-03 18:31:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Mar 2019 13:21:40 +0100, Marek napisał(a):

    > Tylko w Polsce?

    W zasadzie na calym swiecie, ale w roznych krajach sa rozne prawa
    patentowe.

    J.