  • 1. Data: 2014-09-11 21:37:09
    Temat: Czym otruc szczajace koty?
    Od: m...@g...com

    Popieram moj zwiazek sie rozpada przes zwyklego kota. Ludzie wescie sie ogarnijcie.
    Uwielbiam zwierzeta ale jezeli mialbym wybierac kot czy rodzina. A jezeli ktos musi
    wydawac pieniadze na szkody spowodowane przez koty zamiast na np. wycieczke z synem
    do zoo to moja odpowiedz brzmi trutka. Ciekawe ze nikt nie krzyczy tak gdy
    odstrzeliwuje sie zwierzeta w lesie bo czynia szkody. Szkodnik to szkodnik. Ludzi
    ktorzy powoduja szkody tez sie karze (nawet smiercia jeszcze). Kot nie jest swiety
    ani nie pozwole by stal nademna. Jak chce zaoszczedzic zycie niech sie dostosuje.

  • 2. Data: 2014-09-11 22:09:24
    Temat: Re: Czym otruc szczajace koty?
    Od: UnclePete <4...@g...com>

    On 2014-09-11 21:37, m...@g...com wrote:
> [...]
    ani nie pozwole by stal nademna. Jak chce zaoszczedzic zycie niech sie dostosuje.

    Sprawdziłbym geometrię kół.

  • 3. Data: 2014-09-11 23:26:24
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl>

    Użytkownik "UnclePete" <4...@g...com> napisał w wiadomości

    > Sprawdziłbym geometrię kół.

    Dodam więcej - sprawdziłbym geometrię mózgu.

  • 4. Data: 2014-09-12 00:35:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Czym otruc szczajace koty?

    psem w sprayu :)

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 5. Data: 2014-09-12 09:12:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.09.2014 23:26, pbanasik pisze:

    > Dodam więcej - sprawdziłbym geometrię mózgu.

    Korę ma pewnie całkiem gładką...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 6. Data: 2014-09-12 09:14:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.09.2014 21:37, m...@g...com pisze:
    > Popieram moj zwiazek sie rozpada przes zwyklego kota.
    [ciach bełkot małego skurwysyna]

    A teraz przedstaw się ładnie, żeby można było łatwo zaciągnąć cię na
    komendę. Po drodze spadłbyś pewnie parę razy ze schodów, ale to i tak
    lepsze niż alternatywa jakbym cię przyłapał na tym truciu.

  • 7. Data: 2014-09-12 10:33:38
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > Korę ma pewnie całkiem gładką...

    Niektórzy mają korę bardzo zrytą.
    Przez koty.
    :]

    > Boga prawdopodobnie nie ma.

    A za to już niedługo spalą Ciebie na stosie :)
    Ognisty miecz RM dosięgnie Cię a kociojebnięte
    emerytki będą chrustu dosypywać....

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2014-09-12 11:20:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.09.2014 10:33, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > Niektórzy mają korę bardzo zrytą.
    > Przez koty.
    > :]

    Jako że im bardziej pofałdowana kora tym potencjalnie wyższe zdolności
    umysłowe, to co napisałeś oznacza, że koty pozytywnie wpływają na
    inteligencję ludzi im przyjaznych ;->

    > A za to już niedługo spalą Ciebie na stosie :)

    Go ahead, make my day...

  • 9. Data: 2014-09-12 14:24:20
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-12 o 09:14, Andrzej Lawa pisze:

    > spadłbyś pewnie parę razy ze schodów, ale to i tak
    > lepsze niż alternatywa jakbym cię przyłapał na tym truciu.
    Pax, pax ku**a między chrześcijany!
    Jacek

  • 10. Data: 2014-09-12 16:01:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <m...@g...com>

[...]
    Wczoraj jak wchodziłem do samochodu jakiś kot patrzał na mnie z ukosa