  • 1. Data: 2018-06-07 10:48:03
    Temat: Czym otworzyć/przekonwertować .vmsg
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    SMS-y na smartfonie (Windows Phone 8.1) są zapisane jako
    pliki z rozszerzeniem .vsmg.
    Mam je już skopiowane na dysk twardy komputera.

    Szukałam w Internecie co zrobic dalej, ale nawet na głównej
    stronie http://sms-vmsg.org/sms-reader-app/free-app/index.ph
    pomoc kończy się właśnie na przepisaniu na SD/dysk twardy.

    Ogólnie, jak plik .vmsg otworzyć lub przekonwertować na inny format,
    łatwo czytelny (pod Windows XP PRO SP3)?

    Proszę o pomoc.

    Zocha

  • 2. Data: 2018-06-07 21:47:37
    Temat: Re: Re:Czym otworzyć/przekonwertować .vmsg
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Użytkownik " CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>"
    <=?UTF-8?Q?
    CaerSobreUn=C3=81rbol _<carersobreuna?=
    =?UTF-8?Q?rbol@inter.net.info.site.invalid>?=> napisał w
    wiadomości news:pfc1gl$dca$1@news.albasani.net...

    > Zmienic rozszerzenie pliku blabla.vmsg na
    > blabla.vmsg.txt
    > Wolnodostepnym edytorem tekstu z obsluga
    > skryptow; przetwarzac co sie chce i jak sie chce...

    Dzięki. Czy mógłbyś podać przykład możliwie prostego,
    darmowego edytora, którym można to zrobić?

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 3. Data: 2018-06-07 21:49:41
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Użytkownik "Zocha" <Z...@Z...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:pfc1gl$dca$1@news.albasani.net...

    > Dzięki. Czy mógłbyś podać przykład możliwie prostego,
    > darmowego edytora, którym można to zrobić?
    Edytora działającego pod Windows XP PRO SP3.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 4. Data: 2018-06-07 22:12:57
    Temat: Re: Czym otworzyć/przekonwertować .vmsg
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-06-07 o 21:49, Zocha pisze:

    > Edytora działającego pod Windows XP PRO SP3.
    Ja używam tego.
    https://notepad-plus-plus.org/download/v7.5.6.html

    Robert

  • 5. Data: 2018-06-07 22:28:08
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja używam tego.
    > https://notepad-plus-plus.org/download/v7.5.6.html

    Dzięki. Zainstalowałam, ale "normalnie" otwierając plik
    xxx.vsmg.txt otrzymuję postać słabo czytelną, taką jak
    przy otwarciu pod Notatnikiem bez zmiany rozszerzenia.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 6. Data: 2018-06-08 00:33:26
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Użytkownik "Junta EUdSSR" <j...@t...to.lo.to.NA.TO.invalid> napisał w
    wiadomości
    > "Zocha"
    >
    > Jesli masz zainstalowany MPE (MyPhoneExplorer)
    >
    > - wystartuj
    > - kartoteka SMS
    > - w niej - archiwalne (pc)
    > - w prawym "oknie" prawy przycisk myszy - import
    > - otworz plik *.vmsg
    > - edytuj w/g uznania
    > - eksportuj na dysk w uznanym formacie

    Zainstalowałam MyPhoneExplorer w wersji 1.8.9.
    Niestety, nie mogę otworzyć pliku, ponieważ w oknie
    "Otwieranie" wśród typów plików nie ma vmsg
    i w związku z tym katalog wygląda jakby był pusty.
    Na liście obsługiwanych formatów są: vcf, ldif, ldi, csv,
    xml, contakt, mpb.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 7. Data: 2018-06-08 00:47:31
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    wiadomości news:pfc855$5t7$1@news.albasani.net...
    > "Zocha"
    >
    > Otworz plik (pliki) wywolaj funkcje makro,
    > "nagraj" makro i po zakonczeniu makro,
    > "odtworz" makro (jednorazowo lub wielokrotnie)
    > na nastepnym pliku lub sekwencji jedego pliku.

    Teraz plik xxx.vsmg.txt mi się nie otwiera, chociaż jego nazwa
    widnieje jako nazwa zakładki. Okienko jest puste.
    Otwiera się natomiast plik xxx.vmsg, ale po wybraniu Makra ->
    "Rozpocznij nagrywanie" nic się nie dzieje.
    Jedynie ikonka 5-ta od prawej w menu zostaje podświetlona -
    to znaczy kwadracik z szarego robi się czarny.
    Nie wiem na co mam czekać. Po wybraniu Makra -> "Zakończ
    nagrywanie", a następnie "Uruchom makro wielokrotnie", po
    naciśnięciu Uruchom nic się nie dzieje.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 8. Data: 2018-06-08 04:51:31
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    > Zainstalowalem wersje MPE 1.8.9, ktora
    > tak samo jak wersja poprzedzajaca obsluguje
    > import plikow w/w rozszerzen.

    Dzięki.
    A ja właśnie odinstalowałam wersję 1.8.9 z usunięciem
    wszystkich danych i zainstalowałam wersję 1.8.8 ze strony
    https://www.pcworld.pl/ftp/pobierz/pc/122405.html
    Mam tylko obsługę dokładnie tych samych rozszerzeń
    co wersja 1.8.9.
    Zatem nie jest to sprawa wersji programu.
    Moje SMSy pochodzą ze smartfona z Windows Phone 8.1,
    a na komputerze mam Windows XP PRO SP3.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 9. Data: 2018-06-08 05:30:25
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

> [...]

    To że MPE w przypadku działania przy połączeniu ze smartfonem
    każe wybierać pomiędzy telefonem z systemem Google Android
    a Sony Ericssonem z interfejsem modemu może sugerować,
    że ten program nie importuje SMSów z WP8.1. Ale wydaje
    mi się, że w takiej sytuacji raczej pojawiałby się komunikat
    o błędzie, a nie brak obsługiwanych rozszerzeń na liście.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 10. Data: 2018-06-08 12:37:15
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    > "Zocha"
    >
    > Pisalas, ze masz wszystko zapisane na PC,
    > wiec podalem recepte na powyzszy wypadek.
    >
    > Nigdzie nie pisalem o potrzebie polaczenia z
    > niewspieranym przez program systemu operacyjnego
    > mobilnego windows.
    >
    > W liscie czynnosci podalem uzycie zakladki
    > cytuje...
    >
    > - w niej - archiwalne (pc)
    >
    > innymi slowy pobranie pliku zapisanego na
    > nosniku PCta

    Wszystko się zgadza, tak pisałam i tak jest.
    Zagadką jest to dlaczego u Ciebie MPE zarówno
    w wersji 1.8.9 jak i 1.8.8 mają na li