  • 11. Data: 2018-06-08 12:41:59
    Temat: Re: Re:Czym otworzyć/przekonwertować .vmsg
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Użytkownik "Junta EUdSSR" <j...@t...to.lo.to.NA.TO.invalid> napisał w
    wiadomości
    news:pfdlok$md9$1@faro.eternal-september.org...
    > "Zocha"
    >
    > Pisalas, ze masz wszystko zapisane na PC,
    > wiec podalem recepte na powyzszy wypadek.
    >
    > Nigdzie nie pisalem o potrzebie polaczenia z
    > niewspieranym przez program systemu operacyjnego
    > mobilnego windows.
    >
    > W liscie czynnosci podalem uzycie zakladki
    > cytuje...
    >
    > - w niej - archiwalne (pc)
    >
    > innymi slowy pobranie pliku zapisanego na
    > nosniku PCta

    Wszystko się zgadza, tak pisałam i tak jest.
    Zagadką jest to dlaczego u Ciebie MPE zarówno
    w wersji 1.8.9 jak i 1.8.8 mają na liście rozszerzeń
    .vmsg, a u mnie nie.
    Wspomniałam więc, że moje SMSy (skopiowane na PC)
    "pochodzą" jednak z WP 8.1. Być może u Ciebie jest inaczej.
    Różnica może być także w tym, że ja używam na PC
    Win XP Pro Sp3.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 12. Data: 2018-06-08 13:12:37
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

> [...]
    > cytuje...
    >
    > - w niej - archiwalne (pc)
    >
    > innymi slowy pobranie pliku zapisanego na

    To ostatnie zgoda, jednak poszłam "na skróty" i nie wybrałam
    wcześniej zakładki archiwalne (nie zauważyłam jej) i od razy
    prawym kliwiczem wybierałam Importuj i plik do otwarcia.
    Teraz jest OK. SMSy mi się pokazały.

    Bardzo Ci dziękuję i przepraszam za zamieszanie.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 13. Data: 2018-06-08 13:44:19
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    > "Zocha"
    >
    > Sprawdzilem na dokladnie tym samym systemie operacyjnym ktory
    > posiadasz.
    >
    > Okno przegladarki (pobierania plikow) jest waskie i nie widac (na
    > pierwszej/gornej pozycji)
    > wszystkich rozszerzen, co Ciebie dokladnie wprowadzalo w blad.
    >
    > Trzymaj sie i powodzenia w edycji!

    Dziękuje za pomoc i życzenia.
    SMSy mogę odczytywać na PC, teraz spróbuję je przenieść
    do mojego katalogu, a jeśli mi się to nie uda, to przynajmniej
    wydrukować.
    Jest to dla mnie ważne i trochę się denerwuję, stąd pewnie
    mój błąd.
    Teraz w przypadku kolizji/wypadku samochodowego TU
    kontaktuje się z ubezpieczonym przy pomocy SMSów
    i przynajmniej część z nich może okazać się ważnym
    dokumentem. Częśc informacji jest także przekazywana
    e-mailem lub na stronie www. Na wszelki wypadek chcę mieć
    zapisaną dokumentację.

    Jeszcze raz dzięki. Bardzo mi pomogłeś.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 14. Data: 2018-06-08 13:54:53
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Użytkownik "Zocha" <Z...@Z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Poszło, zarówno drukowanie, jak i przekonwertowanie i zapis
    w pliku .txt.

    Pozdrawiam
    Zocha