  • 1. Data: 2018-10-20 14:18:11
    Temat: Czym zabezpieczyć polerowane reflektory?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Po wypolerowaniu reflektorów - mają tendencję do szybkiego matowienia.
    Czy zabezpieczenie ich jakimś silikonem do karoserii pomoże, czy to musi
    być coś trwalszego?

    --
    MN

  • 2. Data: 2018-10-20 14:58:28
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć polerowane reflektory?
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 20.10.2018 o 14:18, Marcin N pisze:
    > Po wypolerowaniu reflektorów - mają tendencję do szybkiego matowienia.

    Zwykle do zestawów polerskich załączano wosk. IMO pasuje każdy, do
    karoserii również, tylko trzeba co jakiś czas zabieg powtarzać.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 3. Data: 2018-10-20 16:25:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 20 Oct 2018 14:18:11 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Po wypolerowaniu reflektorów - mają tendencję do szybkiego matowienia.
    > Czy zabezpieczenie ich jakimś silikonem do karoserii pomoże, czy to musi
    > być coś trwalszego?

    Dwuskładnikowy lakier bezbarwny - fabrycznie takim jest pokrywany
    poliwęglan reflektorów.

  • 4. Data: 2018-10-20 16:36:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=UEJbKLZ7RmM

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2018-10-20 17:08:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-10-20 o 16:36, Myjk pisze:
    > Sat, 20 Oct 2018 14:18:11 +0200, Marcin N

    > https://www.youtube.com/watch?v=UEJbKLZ7RmM

    Widziałem ten film, ale nie widzę możliwości kupienia tego w Polsce.

    --
    MN

  • 6. Data: 2018-10-20 19:07:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 20 Oct 2018 17:08:47 +0200, Marcin N

    Zlituj się... http://bfy.tw/KSaj

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2018-10-20 19:11:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 20 Oct 2018 17:08:47 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Widziałem ten film, ale nie widzę możliwości kupienia tego w Polsce.

    Czego?
    Papieru ściernego? ;)
    Czy najtańszego lakieru bezbarwnego z marketu budowlanego?

    Ale nie polecam takiego lakieru - lepiej kupić w sklepie z farbami
    dwuskładnikowy (może być od razu wymieszany w puszce - do jednorzaowego
    zastosowania), albo jak masz możliwość to położyć go pistoletem do
    malowania.

  • 8. Data: 2018-10-20 19:15:14
    Od: Czarek <c...@n...fm>

> [...]
    > Po wypolerowaniu reflektorów - mają tendencję do szybkiego matowienia.
    > Czy zabezpieczenie ich jakimś silikonem do karoserii pomoże, czy to musi

    https://vod.pl/playerpl-promocja/programy-online/101
    -napraw-odcinki,3804/odcinek-4,S05E04,80768

    --
    Czarek