  • 1. Data: 2018-09-10 23:32:52
    Temat: Czym zmyć niezidentyfikowaną substancję z auta?
    Od: j...@i...pl

    W sobotę postawiłem auto na parkingu w pobliżu budowanego nowego
    osiedla. Na budowie trwały jakieś prace, nie wiem dokładnie jakie, ale
    coś tam dłubano. W niedzielę po południu zauważyłem, że na aucie są
    jakieś bezbarwne kropki, a lakier jest chropowaty. To samo jest na
    szybach. Czym to zmyć? Dodam że benzyna ekstrakcyjna nie daje rady.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 2. Data: 2018-09-11 01:22:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najlepiej rozpuszczalnikiem do niezidentyfikowanych substancji. Od pewnego czasu
    czekam az ktos spyta czy papier toaletowy mozna prac. Doczekam sie.