  • 31. Data: 2009-02-04 23:24:18
    Temat: Re: Czytaliście? Nowe diody led
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dariusz,

    Thursday, February 5, 2009, 12:18:25 AM, you wrote:

    [...]

    > P.S. A Edison nie wynalazł żarówki - on po prostu dopracował technologię
    > włókna węglowego. Pierwszą żarówkę zmajstrował Jabłoczkow

    U Edisona na strychu?

    > - tyle że najlepszy egzemplarz jego żarówki świecił coś około ośmiu
    > minut - po prostu poległ na technologii.

    Nie miał dziesiątek alfatesterów ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2009-02-16 11:22:14
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    Jerry1111 wrote:

    > Ja tam bym nie byl taki pewien. Oko to jednak bardzo czuly detektor jest
    > (F/11) i jest w stanie widziec pojedyncze fotony. Wiec jak je zasilisz
    > swiatlem mocno odbiegajacym od normy, to diabli wiedza co sie stanie -
    > ja nie chce eksperymentowac na swoim.
    >
    > Zreszta apropos wycofywania zarowek ze sklepow zaczyna sie w UK robic
    > glosno - sa jakies 'medical conditions' ze ludzie nie moga egzystowac
    > przy swietlowkach, musza miec swiatlo sloneczne/zarowe.
    >
    > Ja medycyny nie studiowalem, ale nie jest to taki prosty temat - wiec
    > lepiej ostroznie.

    Czytajac twoje 'argumenty' nie wiem czy sie smiac czy plakac.
    Zaraz do tego zeby uzywac zarowek w czerwonych abazurach albo z filtrem
    zmieniajacym kolor (sa nawet kolorowe zarowki) trzeba bedzie miec
    recepte :D
    A od patrzenia na zielona trawe albo niebieskie niebo wypadaja oczy .

    Nie mowiac o monitorach, LCD, neonach itd ...

    W ogole w tej chwili przestan eksperymentowac na swoich oczach!
    Odejdz od monitora/LCDka, wylacz! To udowodnione ze monitor komputerowy
    generuje nieciagle widmo!

    I czekaj cierpliwie az zbuduja ci monitor do komputera oparty na
    zarowkach :D

  • 33. Data: 2009-02-16 20:31:08
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski wrote:

    > Czytajac twoje 'argumenty' nie wiem czy sie smiac czy plakac.

    Tez nie wiem. Skoro ludzie sa na to _chorzy_ to mozesz sie smiac. Po
    kilku godzinach w takim swietle boli glowa, zaczynaja sie wymioty itp.
    Czy _wiesz_ ze z tego sie mozna smiac, czy sie smiejesz bo _nie_znasz_
    tematu?
    Tylko mi nie mow ze jestes lekarz, bo to nie ta grupa.

    IMHO przykre.

    --
    Jerry1111