  • 1. Data: 2009-03-16 20:21:56
    Temat: Czytnik kart
    Od: "Andrzej M." <anastazewo(nospam)@o2.pl>

    Witam. Chciałbym oglądać swoje fotki na telewizorze panelowym full HD
    bezpośrednnio z kart pamięci. Niestety mój model nie ma wejścia USB. Ma
    oczywiście inne, między innymi PC i kilka HDMI. Może ktoś z Szanownych
    Grupowiczów wie czy jest na rynku czytnik kart z wyjściem HDMI ?
    Podłączając swojego laptopa nie mam pokrycia całego ekranu.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-03-16 20:35:04
    Temat: Re: Czytnik kart
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej M." napisał
    > Może ktoś z Szanownych Grupowiczów wie czy jest na rynku czytnik kart z
    > wyjściem HDMI ?
    wątpię

    > Podłączając swojego laptopa nie mam pokrycia całego ekranu.
    zmień rozdzielczość na natywną dla tv

  • 3. Data: 2009-03-16 20:35:33
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Andrzej M. pisze:
> [...]
    > Grupowiczów wie czy jest na rynku czytnik kart z wyjściem HDMI ?
    > Podłączając swojego laptopa nie mam pokrycia całego ekranu.

    Są chyba odtwarzacze DVD z czytnikami kart. Chyba nie ma czegoś takiego
    jak czytnik kart obsługujący wyświetlanie zdjęć na monitorze. A jaki
    masz aparat? Może aparat obsługuje wyświetlanie w HD???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 4. Data: 2009-03-16 20:43:53
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 21:35:04 +0100, akara0 napisał(a):

    > wątpię

    Jak to?

    Wszystko zalezy od definicji!

    Ktos nazwal swoj Nikon D3 czytnikiem ;-)

    Oczywiscie, raz jeszcze finanse nam psuja zabawe ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 5. Data: 2009-03-16 20:45:23
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Nguyen Bang Giang pisze:

    > Wszystko zalezy od definicji!
    >
    > Ktos nazwal swoj Nikon D3 czytnikiem ;-)
    >
    > Oczywiscie, raz jeszcze finanse nam psuja zabawe ;-)

    Mimo wszystko można znaleźć tańsze "czytniki" :-D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-03-16 21:35:32
    Od: "Andrzej M." <anastazewo(nospam)@o2.pl>

    Faktycznie drogie Nikony mają wyjście HDMI. Ja mam tańsze aparaty.
    Sprawdzałem z 3 "notbukami" i zawsze są problemy z pokryciem ekranu 42 cale.
    A kolega ma wejście USB i u niego jest w porządku.

  • 7. Data: 2009-03-16 23:46:44
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Andrzej M. pisze:
    > Faktycznie drogie Nikony mają wyjście HDMI. Ja mam tańsze aparaty.
    > Sprawdzałem z 3 "notbukami" i zawsze są problemy z pokryciem ekranu 42 cale.
    > A kolega ma wejście USB i u niego jest w porządku.

    W czym ma to wejście USB? W telewizorze? To ma w takim razie oddzielny
    procesor do obróbki tego obrazu.
    A co do obrazu z notebooka, to upewnij się, czy twoja karta na prawdę
    nie ma możliwości wyświetlania obrazu w rozdzielczości 1920x1080. Ja już
    dawno przestałem się interesować wydajnością i możliwościami kart
    graficznych, ale coś mam wrażenie, że nie tu jest problem - musisz
    _przyciąć_ odpowiednio swoje zdjęcia. Obraz z aparatu ma proporcje - w
    zależności od ustawień lub aparatu -3:2 (większość lustrzanek), 4:3
    (prawie wszystkie kompakty i lustrzanki systemu 4/3) oraz ustawiane w
    kompaktach programowo proporcje panoramiczne, ale 16:10. Ty natomiast
    potrzebujesz dokładnie proporcji 1920:1080, czyli bardzo blisko
    proporcji 1:1,77. Inaczej będziesz miał czarne pasy albo po bokach, albo
    z góry i dołu.
    Oczywiście obraz można rozciągać i jeśli te rozciągnięcia sięgają kilku
    do kilkunastu procent, to można tego nie zauważyć, ale to jest już
    psucie obrazu (poza wyjątkami celowego, artystycznego zastosowania).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2009-03-17 08:32:33
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" :

    > W czym ma to wejście USB? W telewizorze? To ma w takim razie oddzielny
    > procesor do obróbki tego obrazu.

    ostatnio w nowych TV Samsunga dołożono we. USB z możliwością odczytu
    nawet DivX-ów poza już wcześniej zaimplementowanymi JPG i MP3 :)

    --
    pzdr.
    JR

  • 9. Data: 2009-03-17 08:45:14
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    JR pisze:

    > ostatnio w nowych TV Samsunga dołożono we. USB z możliwością odczytu
    > nawet DivX-ów poza już wcześniej zaimplementowanymi JPG i MP3 :)

    No i dobrze. Jako dziecku bardzo mi się podobały telewizory zintegrowane
    z magnetowidem :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 10. Data: 2009-03-17 13:08:40
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" :

    > No i dobrze. Jako dziecku bardzo mi się podobały telewizory zintegrowane
    > z magnetowidem :D

    te dzisiejsze dzieci ... moim zdaniem mają zdecydowanie za dobrze :)
    pamiętam smak pomarańczy tylko w święta i dobranocki z Bolkiem, i Lolkiem
    w B&W -- to był szczyt marzeń...

    --
    pzdr.
    JR