  • 1. Data: 2018-10-30 16:54:46
    Temat: Czytnik kart SD na USB C
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Zmienilem telefon na nowszy z USB typu C i dotychczasowego czytnika kart
    SD nie mozna podlaczyc. A czasami mam potrzebe przeczytac cos z karty SD
    (nie microSD) na telefonie. Czy ktos ma i moglby polecic jakis czytnik
    kart SD ze zlaczem USB C? O ile czytniki microSD jeszcze mozna znalezc
    to SD duzo trudniej...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2018-10-30 17:21:50
    Temat: Re: Czytnik kart SD na USB C
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-10-30 16:54, Marcin wrote:
> [...]
    > (nie microSD) na telefonie. Czy ktos ma i moglby polecic jakis czytnik
    > kart SD ze zlaczem USB C? O ile czytniki microSD jeszcze mozna znalezc

    Przecież już dostałeś odpowiedzi na pl.comp.pecet.

    Od siebie dodam, że można użyć przejściówki OTG USB - USB-C.

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: