  • 1. Data: 2009-02-14 12:26:34
    Temat: Czyżby w Pionkach się coś ruszyło ?
    Od: Wito1988 <m...@p...onet.pl>

    Witam !
    Tyle hałasu było, że już, od razu, w maju, super, ach i och będzie tor blisko
    wawki... i cisza.
    Na http://www.tor-pionki.pl/ wisi tylko jakaś głupia wywieszka.

    Ktoś wie coś więcej czy tor będzie budowany ?

    pozdrawiam
    Wit

  • 2. Data: 2009-02-15 00:08:20
    Temat: Re: Czyżby w Pionkach się coś ruszyło ?
    Od: marider <m...@g...pl>

    Wito1988 pisze:
> [...]
    > blisko wawki... i cisza.
    > Na http://www.tor-pionki.pl/ wisi tylko jakaś głupia wywieszka.
    >
    > Ktoś wie coś więcej czy tor będzie budowany ?

    Z tego co slyszalem dra sie o jakies pozwolenia z Min Ochrony Srodowiska
    czy cos w tym stylu. Bez tego budowa podobno nie ruszy a z wykonawca
    wtsepna umowa juz podpisana.. Czyli standard, jak ktos w Pl rusza z
    inicjatywa to zaraz pod ma gorke... Trzymac kciuki! ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 3. Data: 2009-02-15 10:28:40
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

> [...]
    > wtsepna umowa juz podpisana.. Czyli standard, jak ktos w Pl rusza z
    > inicjatywa to zaraz pod ma gorke... Trzymac kciuki! ;)

    no to trzeba zmówić kilku wściekłych motocrossowców i niech przeorają jakis
    pseudo cenny teren dokładnie po drógiej stronie miasta, od planowanej
    budowy. Może wtedy ktoś zauważy, że takie miejsce jest potrzebne.

  • 4. Data: 2009-02-15 13:02:37
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakis pseudo cenny teren dokładnie po drógiej stronie miasta, od
    > planowanej budowy. Może wtedy ktoś zauważy, że takie miejsce jest

    spokojnie, z tego co wiem to już się zaczęło tyczenie trasy w plenerze, więc
    wcale nie muszę się wściekać:) my to po prostu robimy non stop i nie tylko
    po przeciwnej stronie miasta

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

    ps. jak tak dalej pójdzie to albo musze kupić jakiegoś przecinaka albo koła
    do SM:) w sumiefajnie

  • 5. Data: 2009-02-17 00:25:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    marider pisze:

    > Z tego co slyszalem dra sie o jakies pozwolenia z Min Ochrony Srodowiska
    > czy cos w tym stylu.

    W rezerwacie to budują czy co? ;->

  • 6. Data: 2009-02-17 09:10:56
    Od: "Rafael" <r...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > W rezerwacie to budują czy co? ;->

    http://www.motogen.pl/aktualnosci/zkraju/tor-wyscigo
    wy-w-pionkach,art202.html

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 7. Data: 2009-02-17 09:26:59
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > W rezerwacie to budują czy co? ;->

    Nie, po prostu teraz prawie każda inwestycja, zwłąszcza duża musi mieć
    zrobione studium wpływu inwestycji na środowisko. Ministerstwo musi to
    klepnąć i dopiero wtedy można budować.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj